My tiramisu'

7.2.18 PMC 4 Comments


Ciao Gatti, Vi svelo un mio segreto: sono una master del tiramisu'!:) Tante volte ho sentito dai miei amici italiani, che e' molto buono, perfino la mia suocera che non butta a destra e sisnistra buone parole ha chiesto la mia ricetta;). Ecco per Voi come fare un buonissimo dessert senza cucinare, che ha conquistato piu' di un cuore maschile;). Il mio tiramisu' non e' troppo dolce, mi piace quando e' soffice e umido. Se pensate che Vi possa piacere, Vi invito nella mia cucina ... 

Hej Koty, zdradzę Wam sekret: jestem mistrzem tiramisu!:) Wiele razy słyszałam od moich włoskich znajomych, że jest bardzo dobre, nawet moja teściowa, która nie szasta komplementami na prawo i lewo zapytała o mój przepis;). Oto dla Was recepta na przepyszny deser bez pieczenia, który zdobył nie jedno męskie serce;). Moje tiramisu nie jest zbyt słodkie, lubię gdy jest puszyste i wilgotne. Jeśli to Wasze smaki, zapraszam Was do mojej kuchni ...

faremo una magia e creareremo qualcosa di buono:).
wyczarujemy coÅ› dobrego:).

Ingredienti: 3 albumi, 3/4 di bicchiere di zucchero, 500 gr. di mascarpone, 2 bicchieri di moka, cacao
Składniki: 3 żółtka, 3/4 szklanki cukru, 500gr.mascarpone, 2 szklanki moki, biszkopty, kakao

Battiamo gli albumi con lo zucchero, per 10 minuti, a lungo: fineche' non avremo una crema chiara e liscia.
Żółtka ubijamy z cukrem, przez 10 minut, długo: dopóki nie stworzy się jasny, jednolity krem.

Aggiungiamo il mascarpone e sbattiamo di nuovo per 10 minuti, a lungo: fineche' non avremo una crema chiara e liscia:).
Dodajemy serek maskarpone i ponownie ubijamy 10 minut: długo, dopóki nie stworzy się jasny, jednolity krem:).



Prepariamo due bicchieri di caffe' moka, io aggiungo un po' di qualsiasi vino dolce:).
Przygotowujemy dwie szklanki kawy, ja dodaję odrobinę jakiegokolwiek słodkiego wina:).


Inzuppiamo i biscotti nel caffe', contando velocemente fino a tre. Li mettiamo dentro un piatto...
Maczamy biszkopty w kawie, licząc szybko do trzech. Układamy je w naczyniu ...

Spalmiamo la crema e mettiamo un secondo strato di biscotti inzuppati ...
przekładamy kremem, nakładając drugie piętro z wilgotnych biszkoptów ...

Spolveriamo il cacao ...
posypujemy wszystko ciemnym kakao ...

Il tiramisu e' pronto!:) Lo copriamo e lo mettiamo dentro il frigorifero per otto ore ...
Tiramisu jest gotowe!:) Przykrywamy je i wkładamy na 8 godzin do lodówki ...

Buon appetito, il modo di mangiare il tiramisu' e' libero;).
Smacznego, technika jedzenia jest dowolna;).



:)

4 comments:

  1. Pięknie wygląda, pachnie na odległość i na pewno jest pyszne. Chętnie zamienię na dzisiejszego pączka z okazji tłustego czwartku :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) wydaję mi się, że tiramisu ma mniej kalorii;) chętnie bym poczęstowała, pozdr

      Delete
  2. Ale smakowicie wygląda, nie dziwię się, że zbierasz pochwały :) przepis wydaje się prosty ale....Smacznego i pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepis JEST naprawdę prosty, nawet taki chaotyczny kot jak ja jest w stanie przygotować ten deser, Tobie na pewno też się uda, pozdr

      Delete