casual Elle makeup

11.9.17 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, lunedi non e' un giorno della settimana, e' uno stato della mente. La mia mente oggi e' come il mio panorama dalla finestra ... nebbiosa e nuvolosa ... ;)

Hej Koty, poniedziałek to nie dzień tygodnia, tylko stan umysłu. Mój umysł dziś wygląda tak jak mój widok z okna ... zamglony i pochmurny ... ;)

Poi in Italia oggi e' iniziato l'anno scolastico. Ho visto facce "meravigliate" da tutte e due le parti;). Dipingiamoci allora e disegnamo un sorriso sul nostro volto!:) Oggi Vi invito a provare un makeup casual per il lavoro, l'Universita' o il liceo. Ho finito uno dei migliori licei nella mia citta', non potevo (purtroppo) truccarmi ... Oggi ho raccolto tutti i miei trucchi di Elle, sono eleganti e hanno colori classici, perfetti per il mese di settembre. Abbiamo l'ombretto blu scuro, la matita per le labbra colore delle castagne, il fondotinta leggero tonalita' sabbia e lo smalto "Il velvet viola".

W dodatku w Italii, rozpoczęła się dziś szkoła. Widziałam "zachwyt" na twarzach obydwu stron;). Pomalujmy się więc i narysujmy uśmiech;). Dziś zapraszam Was na casualowych makeup, do pracy albo na Uniwerek, albo do liceum. Kończyłam jedno z lepszych liceów w mieście, nie można było (niestety) wtedy się malować. Dziś zebrałam moje kosmetyki do makijażu od Elle, wszystkie są klasyczne, eleganckie i w sam raz na wrzesień. Mamy granatowy cień do powiek, Gloss w kretce w odcieniu kasztanów i piaskowy, delikatny podkład z efektem "nude" oraz lakier w odcieniu "Fioletowego zamszu".

Face
Mon Fond de Teint
Foundation
03 Sable
  
E' un fondotinta delicato con effetto "nude". Leggermente mattificante che si unisce con una tonalita' naturale alla nostra pelle. E' molto comodo da usare e duraturo.

To delikatny podkład, z efektem "nude", delikatnie matujący i stapiający się z naturalnym odcieniem naszej skóry. Jest bardzo wygodny w użyciu i długotrwały.

Nail Lacquer
08 Violet Velvet

Uno smalto molto valido nel colore interessante della melanzana. Ho messo tre strati e adesso assomiglia al colore nero.

Bardzo fajny i długotrwały lakier w ciekawym odcieniu bakłażana. Nałożyłam trzy warstwy i kolor lekko wpadł w czerń.

Velvet Eye shadow

Vi ho mostrato gia' questo ombretto in primavera, come si vede il suo colore universale e' perfetto in diverse stagioni dell'anno ... :)

Pokazywałam Wam ten cień do powiek na wiosnę, jak widać jego odcień jest uniwersalny o różnych porach roku ...:)

Lips and eyes
Crayon Glossy
Jumbo Gloss
05 Marron Glace'
Volme&Curl Mascara

Mi piace tanto il nome di questa matita "Marron Glace'", e davvero il colore e' leggermente marrone, toffee o come castagne arrosto. E' un trucco molto leggero, possiamo tranquillamente fare le corezioni del trucco durante il giorno senza guardare lo specchietto!:) Il mascara solleva leggermente e allunga le ciglia, piacera' a tutte coloro tra di noi che amano un makeup quasi invisibile delle ciglia.

Spodobała mi się przede wszystkim nazwa koloru kredki "Pieczone Kasztany", rzeczywiście jej odcień lekko wpada w brąz, tofi oraz pieczone kasztany. To bardzo delikatny kosmetyk, spokojnie możemy poprawiać nim usta bez użycia lusterka!:) Tusz do rzęs delikatnie unosi i wydłuża rzęsy, spodoba się tym z nas, które lubią prawie niewidoczny makijaż rzęs.

Buon lunedi Gatti, tornando a scuola, quando ci andavo, mi interessava tutto tranne che studiare ... ;)
Spokojnego poniedziałku Koty, wracając do szkoły, to gdy do niej chodziłam interesowało mnie wszystko oprócz nauki ... ;)

;)

2 comments:

  1. Pochmurny,zamglony widok z okna jest bardzo interesujący....i bardzo mi się podoba.A poniedziałek to chyba stan umysłu :)Pozdrawiam

    ReplyDelete