Jake Gyllenhaal for Marie Claire Italia

23.5.16 PMC 6 Comments


Czy może być coś lepszego w poniedziałkowy poranek niż kawa do łóżka, truskawki i przystojniak?;) Jest jeden aktor, którego widziałam wszystkie filmy. Nazywa się Jake  Gyllenhaal. Zawsze gdy nie wiem co obejrzeć, włączam jakikolwiek film z tym aktorem, bo każdy film w którym zagrał jest o czymś ważnym. Sympatyczny i bardzo charyzmatyczny aktor zdobył mnie swoim kunsztem aktorskim (i myślącym spojrzeniem:). Czasem przygarbiony i cierpiący jak "Donnie Darko", innym razem super wysportowany jak w filmie "Southpaw", dramatyczny w "Braciach", czy wreszcie pięknie romantyczny w "Brokeback Mountian". Każdy film z Jego udziałem to dobre kino, film który zawsze daje mi do myślenia, nawet jeśli jest trudny w swojej formie. Bo Jake, oprócz tego, że jest wszechstronnym aktorem, jest fajnym i inteligentnym, trzydziestoletnim facetem.Uwielbiam też Maggie, siostrę aktora, aktorkę i reżyserkę, która zagrała z nim na początku kariery w "Donim Darko". Myślę, że każdy facet, który ma siostrę, potem rozumie i kocha lepiej kobiety, bo je zna z każdej strony.To taki facet, z którym można stworzyć długi i dobry związek,jest nie tylko twoim partnerem, ale tez kumplem. Myślę, że Jake wybiera filmy, z którymi sam w pewien sposób się utożsamia: nie musimy być idealni, aby stać się kimś wielkim. Często bohaterowie, w których się wciela, mają trudny start lub walczą z przeciwnościami jakie stawia im życie. To ludzie, którzy nie boją się zmian. Gdybym miała wybrać dwa ulubione filmy z Jakiem wybrałabym "Donnie Darko" oraz "Miłość i inne używki". Pierwszy film to prawdziwe dzieło sztuki, drugi to nie - romantyczna, komedia romantyczna ... Jake  Gyllenhaal rzadko rozmawia z mediami i stroni od sesji fotograficznych. Jednak udzielił krótkiego wywiadu dla Marie Claire Italia na miesiąc czerwiec, w którym opowiada o pracy nad najnowszym filmem "Demolation" i nie tylko ...

Esiste qualcosa di meglio per il lunedi mattina del caffe' a letto, fragole e un figo?;) C'e' un attore del quale ho visto tutti i film. Si chiama Jake Gyllenhaal. Sempre, quando non so cosa guardare, metto qualsiasi film con questo attore, perche' secondo me, ogni film che ha fatto parla di qualcosa di importante. Attore simpatico e molto carismatico, mi ha conquistato con la sua versatilita' (e lo sguardo intelligente:). A volte piegato e sofferente come in "Donnie Darko",  super sportivo come in "Southpaw" o drammatico come nel film "Brothers", o finalmente super romantico in "Brokeback Mountain". Ogni film con la sua partecpiazione e' buon cinema, qualcosa a cui pensare dopo, anche se a volte difficile nella sua forma. Perche' Jake, a parte d'essere un bravo attore, e' un trentenne intelligente e molto in gamba. Adoro anche Maggie, la sorella dell'attore, attrice e regista, la quale ha fatto con suo fratello il primo film dell'attore "Donnie Darko". Penso che ogni uomo, che ha una sorella, riesce a capire e amare meglio le donne, perche' le conosce da ogni lato.Non e' solo il tuo partner, ma anche il miglior amico. Penso che Jake scelga i film con cui e' d'accordo il suo "io" interno: non dobbiamo essere ideali, per diventare grandi. Spesso i personaggi che interpreta hanno un inzio difficile o combattono contro le difficolta' che gli da la vita. E'gente che non ha paura dei cambiamenti. Se dovessi scegliere i miei due film preferiti con Jake, sceglierei "Donnie Darko" e "Love and other drugs". Il primo e' un'opera d'arte,il secondo una non romantica commedia romantica ... Jake  Gyllenhaal raramente parla con i mass media, ma per Marie Claire Italia ha rilasciato una breve intervista, nella quale racconta del lavoro sul suo nuovo film "Demolation" e non solo ...
  
"Nie chcę nikogo nabierać na to, kim jestem lub kim chcę być. Ważne jest dla mnie granie postaci, które istnieją naprawdę. Uważam, że dużo straszniejszy jest obraz idealnego świata, w którym wszyscy noszą idealne kostiumy.Wiele osób mówi mi: dość już z tymi wszystkimi ciemnościami, czemu nie zrobisz jakiejś komedii romantycznej? Ale ja oglądam swoje filmy, tak jak oni, i uważam że są wszystkim innymi niż mrokiem czy niepokojem".

"Non voglio ingannare nessuno, riguardo a chi sono, o a chi voglio essere. Ci terrei solo a interpretare personaggi che esistono davvero.Trovo molto piu' spaventoso vedere il mondo pulito e splendente dove tutti indossano vestiti perfetti. Molte persone mi dicono: Basta con tutte queste cose cosi cupe, ma perche' non fai invece una bella commedia romantica? Ma io guardo quei film e proprio come loro guardano i miei.Li trovo altrettanto oscuri, inquietanti".
  
"Ważne jest pokazywanie ciemności. Donnie Darko z pewnością jest ciemny, ale właśnie dlatego, że nazywa się Donnie Darko, jest zabawny. Jest w tym samym momencie śmieszny i straszny, pewnie dlatego tak mnie pociąga. Jest jedna rzecz, którą chciałbym wyjaśnić, żeby ludziom nie przyszły do głowy dziwne pomysły. Jeśli grasz bohaterów, którzy żyją w ciemnych miejscach, nie znaczy wcale,że jest w tobie coś nie tak. Ja kocham życie i uważam, że świat to piękne miejsce".

"E'importante mostrare l'oscurita'. Donnie Darko e' sicuramente oscuro, ma proprio perche' si chiama Donnie Darko c'e' un umorismo intrinseco. E'allo stesso tempo buffo e spaventoso, ed e' proprio per questo che mi attira. C'e' una cosa che vorrei chiarire, gia'che ci sono, per non alimentare strane idee che possano venire alla gente. Se interpreti personaggi che abitano luoghi oscuri non vuol dire che tu abbia qualcosa che proprio non funziona. Io amo la vita. E credo che il mondo sia un posto meraviglioso".

 "Boję się wielu rzeczy.Uważam, że żyjemy w przerażających czasach, ale tak naprawdę to może dlatego, że mam żydowskie korzenie, więc mam skłonności do zamartwiania się.W pracy, niezależnie od czasu i poświęcenia jakie wkładam, zawsze mam pietra. A potem, istnieje też strach przez intymnością,związkami. Z czasem się starzejesz, raz ktoś zrobił ci krzywdę, innym to ty kogoś zraniłeś, a potem stajesz przed daną sytuacją i myślisz: cholera, jak nie popełnić tych samych błędów? Wszyscy mamy oczekiwania, a ja mam bardzo wysokie i to powoduje, że nie zawsze znajduję się w najlepszych okolicznościach".

"Ho paura di tante cose. Credo sinceramente che viviamo in tempi spaventosi, ma il punto vero e' che sono ebreo, dunque tendo a essere ansioso. E sul lavoro, indipendentemente dal tempo e dalla dedizione che ci metto, ho sempre paura. E poi, c'e' anche la paura dell'intimita' e dei legami genuini. Man mano che invecchi, quando sei stato ferito e hai ferito a tua volta, affronti ogni situazione pensando: Merda come faccio a non ripetere gli stessi errori? Tutti abbiamo aspettative. E io le ho molto alte, mi portano in situazioni che non sempre sono le migliori".

 "Mogę uważać, że Donald Trump jest fascynujący, bo tak mówi moje młodzieńcze ja.Ale potem, chwila, moje dorosłe ja, wyrobiło sobie inną opinię na temat tego, jaki powinien być lider".

"Posso trovare affascinante Donald Trump perche' e' come se parlasse al mio io adolescente. Ma poi - ehi, aspettate un attimo! - il mio io adulto si e' fatto un'idea diversa di come dev'essere un leader".
 
To co dziewczyny, truskaweczkę?:) Miłego poniedziałku!:)
Allora, ragazze, una fragolina?:) Buon lunedi!:)

6 comments:

  1. Super aktor, widziałam z nim prawie wszystkie filmy Miło,że o nim piszesz:)
    To ctak ma być? Fajnie :)pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, miło że również jesteś fanką ;) Przepraszam,ale nie zrozumiałam, co to "c"?pozdr

      Delete
  2. Przepraszam, źle mi się napisało Chodziło mi o to czy zdjęcie z truskaweczką do "góry nogami" to zamierzony efekt. Pozdrawiam Sezon truskawkowy w pełni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma sprawy.Efekt był zamierzony:) Pozdrawiam i viva fragole!:)

      Delete
  3. Piękne paznokcie. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO dziękuję, przekaże Japonce Szopin, do której chodzę na mani.To normalny lakier, może również Ty sobie takie zrobisz?:)dzięki!

      Delete