Who and what makes me happy

16.3.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, questi ultimi giorni 'per me sono piu' difficili di quanto immaginavo, perfino George Harrison non riesce a tirarmi fuori dall'oscurita';). Grazie per ogni positiva vibrazione:*. Come sapete raramente condivido la mia vita privata nella rete, penso che in questo modo proteggo cio' che e' piu' prezioso per me. Il mio blog non mi rappresenta in tutto, ma solo una parte di me ... ma oggi Vi raccontero' chi e cosa davvero mi da felicita'.

Hej Koty, ostatnie dni są dla mnie trudniejsze niż przypuszczałam, nawet George Harrison nie jest w stanie wydobyć mnie z "ciemności;). Dziękuję za każdą pozytywną wibrację:*. Jak wiecie rzadko dzielę się moim życiem prywatnym w sieci, myślę że w ten sposób chronię to co dla mnie najcenniejsze. Mój blog nie reprezentuje mnie w całości, ale jedynie jakąś moją część ... Dziś opowiem Wam, kto i co tak naprawdę czyni mnie szczęśliwą.

My fiancee.

Fra due settimane passeranno 9 anni che siamo insieme. Si puo' dire che ho conosciuto Fede, quando ero ancora ragazzina e adesso sono diventata donna. Mi piace questo nostro processo di crescere insieme. Abbiamo avuto esperienze di tre coppie sposate messe insieme;). Non so se Voi chiamate la Vostra meta' in qualche modo. Io chiamo Federico "Cuore", si abbina perfettamente con Lui. La foto e' stata fatta durante il nostro primo incotro, nella casa di campagna di mio padre. Cuore, guarda come eravamo giovani!:)

Za dwa tygodnie minie 9 lat od kiedy jesteśmy razem. Można powiedzieć, że poznałam Federico gdy byłam jeszcze dziewczynką, a teraz stałam się kobietą. Bardzo podoba mi się ten proces naszego wspólnego dojrzewania. Przeżyliśmy razem tyle, ile statystycznie trzy małżeństwa;). Nie wiem, czy nawzywacie Wasze drugie połówki w jakiś sposób. Ja nazywam Federico "Cuore" czyli "Serce", świetnie to do niego pasuje. Zdjęcie było zrobione podczas naszego pierwszego spotkania, w letniskowym domu mojego ojca. Serce, zobacz jacy byliśmy młodzi!:)


My dad.

Ho la grande fortuna d'avere un padre meraviglioso e in gamba:). il mio papa' non e' solo un mio parente, ma e' anche una guida e un amico. E' la persona piu' ingeuna e generosa che conosco. La cosa che in Lui ammiro di piu' e' l'amore verso gli altri. Con sincero sorriso perdona tutti, perfino gente a cui io non darei nemmeno una mano. Sono la fiera figlia di mio padre. Se qualcuno in qualsiasi momento gli facesse del male, deve stare attento, o meglio nascondersi, perche' sono un piccolo gatto sono solo nell'aspetto.

Mam to wielkie szczęście posiadania fajnego ojca:). Mój tata to nie tylko mój rodzic, ale tez przewodnik i przyjaciel. To najszlachetniejszy i najhojniejszy człowiek jakiego znam. Najbardziej podziwiam w nim, Jego cierpliwość i miłość do innych ludzi. Ze szczerym uśmiechem przebacza tym, którym ja nie podałabym nawet ręki. Jestem dumną córką mojego ojca. Jeśli ktokolwiek kiedykolwiek wyrządzi mu jakąś krzywdę, niech uważa, albo najlepiej się schowa, małym kotkiem jestem tylko z wyglądu.


Traveling

Mio padre aveva un'agenzia Turistica, ha visitato quasi tutto il mondo, e io ho il suo dna, mi pacciono i viaggi piccoli e grandi. Ogni anniversario festeggiamo con Fede con qualche partenza. Ultimamente e' stata dura perche' ha un lavoro molto esigente. Ma appena possiamo andiamo insieme nel mondo:). Il mio mezzo di trasporto preferito sono le navi. Sono stupita che mi piacciono cosi tanto, nonostante ballano a destra e sinistra, e nelle cabine picchio spesso nel muro: il mare mi tranqullizza molto ...

Mój tata miał biuro podróży, zwiedził prawie cały świat, mam jego dna i też lubię podróże małe i duże. Każdą rocznicę świętujemy z Fede jakimś wyjazdem, ostatnio bywało z tym ciężko, ma bowiem bardzo absorbującą i wymagającą pracę. Ale gdy tylko możemy razem ruszamy w świat:). Moim ulubionym środkiem transportu są statki. Sama byłam zaskoczona, że tak bardzo przypadły mi do gustu i mimo że, czasem bujało na prawo i lewo, a w kajucie kilka razy obiłam się o ścianę, morze bardzo mnie uspokajało ...

Marsiglia

Athens


Greece

Maiorca

Porto Ercole

Tre Colli, "Il Conventino"

Molveno

Portofino

Livigno



Alps



Pisa







Place I never should visit;).

Music and books


Non ho un libro preferito o una canzone preferita, al minimo sono centinaia. Quando ero bambina la mia attivita' preferita era stare in una stanza chiusa con le cuffie sulle orecchie ad ascoltare musica. I libri sono il mio amore ...

Nie mam ulubionej książki i jednej ulubionej piosenki, są ich setki. Gdy byłam dzieckiem moim ulubionym zajęciem było słuchanie muzyki w zamkniętym pokoju z słuchawkami na uszach. Książki są moją miłością ...





Buon weekend Gatti :*
Miłego weekendu Koty:*

0 comments commenti: