smells like spring

17.3.18 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel sabato. Abbraccio fortemente tutti quelli che negli ultimi giorni mi hanno mandato vibrazioni positive, I love You. Quelli invece che hanno avuto la speranza che fossi sparita per sempre in un buco nero, devo intristirli: sono rinata come la Fenice dalle ceneri. Sono andata nel mondo, che oggi era non solo bello ... era pura poesia e ... magia ...

Hej Koty, witajcie w sobotę. Gorąco ściskam tych, którzy w ostatnich dniach przesyłali mi pozytywne wibracje, I love You. Tych, którzy mieli nadzieję, że zniknęłam w czarnej dziurze na zawsze, muszę zmartwić, wróciłam i w dodatku odrodziłam się jak Feniks z popiołów. Pojechałam w świat, który dziś był nie tylko piękny ... to była sama poezja i ... magia ...


Vedo che oggi non siamo dell'umore giusto ...
Coś jesteśmy dziś nie w humorze ...

Ciao Renato, sei pazzo, come sempre.
Ciao Renato. JesteÅ› szalony, jak zawsze.

Anche Voi vedete questo segno rosso sull'albero? Hmmm ... Questo segno ho visto solo dopo aver scaricato la foto sul computer, volevo fotgrafare il sole. Durante il giorno, ad occhio nudo non si vedeva nulla ....
Czy też widzicie ten czerwony znak na drzewie? Hmmm ... Zobaczyłam go dopiero po zgraniu zdjęcia na komputer, tak naprawdę miało to być zdjęcie słońca. Podczas dnia, w dziennym świetle, ludzkim okiem nic nie było widać ...

Cosi e' da vicino ... :))) (la stessa foto ingrandita) Ajajajaj ...
Tak wygląda z bliska (to samo powiększone zdjęcie)... :))) Ajajaj ...

Cosi poco tempo, cosi tanto da amare ...
Tak mało czasu, tyle do kochania ...

Vi svelo un segreto. Quando ero piu' giovane, avevo una debolezza per gli uomini tipo dandi e non potevo farci nulla. Il mio primo ragazzo era un dandi. Architetto del segno del cancro. Portava pantofole strane, era sempre super elegante e aveva lo squardo di un cavaliere di altri tempi. Ricordo perfettamente quando mi declamava le poesie nel bosco, che purtroppo non riuscivo ad apprezzare (Robert, oggi so di cosa tratta il poema "Mandarini e arance";)). Era molto preso quando declamava, mentre io lo guardavo con lo sguardo fisso masticando un panino con i mirtilli. Una volta ho svelato alla mia amica che mi piacciono tipi cosi, e lei saggiamente mi ha detto: Eh, si Dani ti dara' tantissimi bei momenti e subito dopo la sua camicia per stirare ... Emmm, preferisco allora i pile sportivi del mio fidanzato ... ;)

Zdradzę Wam sekret. Gdy byłam młodsza, miałam słabość do Dandysów, nic na to nie mogłam poradzić. Mój pierwszy chłopak był Dandysem. Architektem spod znaku raka. Nosił dziwne pantofle, był wystrzelony w glanc i miał spojrzenie rycerza nie z tych czasów. Pamiętam doskonale gdy deklamował mi w lesie miłosne wiersze, których niestety nie byłam w stanie docenić (Robert, dziś już wiem o czym są "Mandarynki i pomarańcze";)). On bardzo przeżywał to co mówił, ja gapiłam się na niego i przeżuwałam bułkę z jagodami. Raz zwierzyłam się z tej mojej słabości przyjaciółce, która rezolutnie stwierdziła: O tak, taki dandys da ci wiele pięknych chwil, a potem odda swoją koszulę do wyprasowania ... Już chyba wolę sportowe polary mojego narzeczonego ... ;)









Sapete come si chiama questa brioche? "Polacchina vuota"!!:) Molto buffo. In realta' e' molto dolce e calda ... ;)
Wiecie jak nazywa się ta bułeczka? "Nienadziana Polka" !!:) Bardzo śmieszne. Tak naprawdę to bardzo słodka i ciepła babeczka ... ;)

In citta' ...
W mieście ...



Hello Patrick ...



Murales piu' famoso a Pisa, dipinto da Keith Haring.
Najsłynniejszy murales w Pizie, namalowany przez Keith'a Haring'a.
(Tuttomondo)



Amore.




Galileo, Stephen questa e' per Te!:)
Gallileo. Stephen to zdjęcie jest dla Ciebie!:)


Siamo tornati a casa e subito mi sono fatta un the' caldo, primavera a volte inganni!;)
Wróciliśmy do domu i szybko zrobiłam ciepłą herbatkę. Wiosno bywasz zdradziecka!;)

0 comments commenti: