h&m goodies

7.3.18 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel mezzo della settimana!:) Chi porta fiori porta amore, e un vaso grande l'ho messo gia' sul mio terrazzo, ma chi porta un grande uovo di cioccolata porta super amore!;) Ho una meravigliosa vicina di casa, che mi chiama fatina, ma e' anche lei lo e'!:) "Qui in Toscana chiamiamo "bimba" qualsiasi rappresentante del sesso femminile, anche se ha passato i 60 anni!:) Bimba del mulino vecchio, sono io;). L'Uovo ovviamente e' beaaauuuutifuul ... ;)

Hej Koty, witajcie w Å›rodku tygodnia!:) Kto przynosi kwiaty, przynosi miÅ‚ość i piÄ™kna donica już stoi na moim tarasie, ale kto przynosi mi wielkie czekoladowe jajo przynosi super miÅ‚ość!;) Mam mega kochanÄ… sÄ…siadkÄ™, która nazywa mnie wróżkÄ…, tymczasem jest niÄ… sama! "Bimba" czyli dziewczynka, tutaj w Toskanii, "bimba" woÅ‚a siÄ™ na każdÄ… przedstawicielkÄ™ pÅ‚ci piÄ™knej, nawet na tÄ… po 60!:)  Bimba ze starego mÅ‚yna to ja;), niech i tak bÄ™dzie. Jajko jest oczywiÅ›cie beaaauuuutifuul ... ;)

Ieri mi ha telefonato la Primavera, e ha detto che non sa se quest'anno verra'. Non nascondiamo nell'armadio le sciarpe o andiamo a h&m dove durano gli ultimi saldi. Ecco cosa ho preso, pochi giorni prima della primavera ...

Wczoraj zadzwoniła do mnie Wiosna, powiedziała że nie wie, czy w tym roku się pojawi. Nie chowajmy jeszce szalików do szaf, albo idźmy do h&m, gdzie nadal trwają wyprzedaże. Oto co chwyciłam w przed dzień wiosny ...


Cozy Stuff


Se un giorno vedrete una grande sciarpa rosa che cammina nella zona di Pisa, probabilmente  sono io!
Jeśli kiedyś zobaczycie wielki, różowy chodzący szalik w okolicach Pizy, pewnie będę to ja!

Ballerinas

Ballerine cosi le aveva Amy, e i gatti come lei sono vicini al mio cuore ...
Takie same miała Amy, a koty takie jak ona są mi bliskie ...

Eyeshadows palette and lipgloss



Questa palette e' magica, come il cubo di Rubik, perche' non importa che combinazione faremo con i quadrati della palette: questi colori staranno sempre bene insieme. Sono molto buoni. Sono meno meravigliata del lip gloss, l'unico suo pregio e' che profuma di vaniglia ... ;)

To paletka magiczna jak kostka rubika, bo niezależnie od tego jak skomponujemy cienie, wzdłuż czy w szerz, kolory zawsze będą do siebie pasować! Bardzo dobre cienie. Mniej zachwycona jestem lipglossem, jego jedyny plus to fakt, że pachnie wanilią ... ;)


Prima o poi la primavera verra' e all'improviso bussera' alle nostre porte ... :))
Wcześniej czy później wiosna przyjdzie i niespodziewanie zapuka do naszych drzwi ... :))

:*

2 comments:

  1. Bimba...co za słodka nazwa.Przyswoiłam na zawsze i będę używać. Piękne chmurzaste niebo...Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha:) OK Bimba, grazie e buon weekend!

      Delete