Wood You love me by essence

12.2.18 PMC 0 Comments


Ciao Gattini, benvenuti nel lunedi (aaa). Nella zona di Pisa il mondo ha deciso di finire: piove e tira vento, coloriamoci!:) Gatti, sto invecchiando, volevo mostrarvi tutta la linea di trucco "Wood You love me" di essence, pensavo di aver preso tutto, ma nel negozio ho visto la palette con la volpe e ho detto: Gesu' che brutti colori. Poi mi sono accorta che era una palette per truccare le labbra (aaa), sicuramente sulla bocca avrebbe avuto un bell'aspetto ... Emm ... guardiamo allora cosa invece e' riuscita a portare a casa la rincoglionita Paulina ...

Hej Kotki, witajcie w poniedziałek (aaa), w okolicach Pizy świat postanowił się skończyć: wieje i pada, pomalujmy się!:) Koty, chyba się starzeję, chciałam pokazać Wam całą linię kosmetyków do makijażu "Wood You love me" od essence, myślałam że wzięłam wszystko, w drogerii spojrzałam na paletkę z lisem i stwierdziłam: Jezu jakie brzydkie kolory. Okazało się, że była to paletka do malowania ust (aaa), pewnie na ustach wyglądała bardzo ładnie ... Emm ... obejrzyjmy to, co kołowatej Paulinie udało się zabrać do domu ...

Wood you love me?

eyeshadow&highlither palette
from the forset, with love!


Nella palette con i conigli che si abbracciano (awww;)), i verdi sono i colori che mi piacciono di piu'. Vi diro' che gli ombretti sono abbastanza intensi, purtroppo un po' si sfumano, ma l'effetto generale non e' male;).

W paletce z obejmującymi się króliczkami (awww;)), najbardziej spodobały mi się zielenie. Przyznam Wam szczerze, że cienie są bardzo napigmentowane, niestety troszku się obsypują, ale efekt jest całkiem niezły;).


highlighter&brush palette
makeup sponges: mr&mrs cute

L'illuminante ha un colore dorato: non ho mai avuto un illuminante di questa tonalita', per piccoli accenti nel trucco, sara' perfetto. Il fard ha una tonalita' classica rosa con l'effetto matt.

RozjaÅ›niacz ma zÅ‚oty odcieÅ„, nie miaÅ‚am rozjaÅ›niacza w tym kolorze, zawiera maleÅ„ie poÅ‚ysujÄ…ce drobinki, myÅ›lÄ™, że to maÅ‚ych akcentów makijażowych bÄ™dzie ok, róż ma klasyczny, przygaszony i matowy odcieÅ„ ... 

2 nail files: love me twice
nail polish: sweet kisses
energizing eye mask: foxever in love


Questa Linea contiene non solo i trucchi, ma anche altri prodotti tipo: le lime, smalti e maschera idratante per gli occhi (ancora non l'ho provata).

Linia zawiera nie tylko malowidła, ale też produkty do pielęgnacji: pilniki, blado różowy lakier do paznokci oraz nawilżająco wygładzającą maskę na oczy (jeszcze jej nie wypróbowałam).

Buona settimana Gatti e viva l'amore!:)
Miłego tygodnia Koty i niech żyje miłość!:)

0 comments commenti: