Windy and cloudy sunday

18.2.18 PMC 0 Comments


Dopo la pioggia esce sempre il sole:). Grazie di ogni vibrazione positiva che mi avete mandato ieri :** Nella prossima vita voglio nascere come Damon Albarn dei Blur, la domenica metterei un cardigan blu e saltando canterei "Sunday, sunday", canzone degli schiavi della domenica:). Nonostante il vento forte, sono andata nell mondo, a fare pochi passi ... (no, non siamo stati al parco;).

Po deszczu zawsze wychodzi słońce:). Dziękuję za każdą pozytywną wibrację jaką wysłaliście do mnie wczoraj :**. W przyszłym życiu chcę urodzić się jako Damon Albarn z czasów Blur, w niedzielę skakałabym w granatowym sweterku i śpiewała piosenkę "Sunday, sunday", o niewolnikach niedzieli:). Pomimo silnego wiatru, ruszyliśmy w świat powłóczyć się w okolicy ... (nie, nie byliśmy w parku;).


Domenica.



Mi sono seduta sulla panchina di marmo, dopo poco sono diventata di marmo pure io ... ;)
Przysiadłam na ma marmurowej ławeczce, po chwili sama stałam się jak z marmuru ... ;)





Uuuuuuuuuuuuu, peccato che e' chiuso! O forse meglio cosi ... ;) Qualcosa Vi e' cascato nell'occhio?:)
Uuuuuuuuuuuuu, jaka szkoda, że zamknięte! A może, w sumie to dobrze ... ;) Coś Wam wpadło w oko?:)




Ciau piccolo Super Gatto ...
Hej mały Super Kocie ...


Il mio primo wurstel l'ho mangiato all'eta' di due anni (me lo ha dato papa':))! Da quel momento ho sempre avuto fotine non con un giocattolo, ma con una salsiccia. Da allora mi piacciono tutti i negozi con le salsicce;) (anche se la carne la mangio una volta alla settimana). Bono, bono ...

Moją pierwszą parówkę, zjadłam w wieku 2 lat (tata mi dał:))! Od tego momentu w wózku, zawsze miałam zdjęcie nie z zabawką ale z kiełbaską. I od tego czasu zawsze lubię sklepy z kiełbaskami;) (choć mięso jem raz w tygodniu). Mniam, mniam ...

Qui vicino a Vicopisano nel castello medievale il tempo non ha fretta ...
W pobliskim Vicopisano i średniowiecznym zamku jak zawsze wolniej płynie czas ...




Ci sono gia' le mie preferite magnolie!:)
Już są moje ulubione magnolie!:)


E sei venuto un'altra volta. Con quattro minuti di ritardo ... ;) Ma l'importante e' che ci sei!:)
I znowu do mnie przyszedłeś. Tym razem z czterominutowym opóźnieniem ... ;) Ale ważne, że jesteś!:)

Buona serata Gatti, e beware of monday darkness ... ;)
Miłego wieczoru Koty i nie dajcie się poniedziałkowej ciemności ... ;)

0 comments commenti: