Rainy Pisa

17.2.18 PMC 4 Comments


Stamattina in Toscana e' cominciata un'altra giornata ed era sabato:). Vi direi una bugia, se dicessi che avevo voglia di uscire. La nebbia e la pioggia non invitavano a fare passeggiate. Sono anche stanca e sento dolori ovunque, perfino in cervello:). Mi sembrava che la camera pesasse 100 kg. (non ho mai fatto nella mia vita foto con il cellulare). Forse avrei dovuto riposare oggi? Ma subito mi sono ricordata le parole di mia nonna, che ripeteva, che riposera' quando morira'.:) 
Ho messo un rossetto rosso (come lo faceva lei) e sono andata a Pisa ...

Rano w Toskanii wstał kolejny, piękny dzień i była to sobota:). Skłamałabym, gdybym powiedziała, że miałam ochotę wyjść z domu. Mglista i deszczowa pogoda nie zachęcała do spacerów. Jestem też zmęczona i boli mnie wszystko, nawet mózg:). Wydawało mi się, że aparat fotograficzny ważył 100 kg. (nigdy w życiu nie zrobiłam żadnego zdjęcia telefonem). Może powinnam była dzisiaj odpocząć? Ale szybko przypomniałam sobie moją babcię, która zawsze powtarzała, że odpocznie jak umrze.:)
PomalowaÅ‚am usta na czerwono (tak jak robiÅ‚a to ona) i ruszyÅ‚am do Pizy ... 

Hello Secret Garden, ti amo pure quando sono mezza viva;).
Hello Tajemniczy Ogrodzie, kocham Cię nawet wtedy, gdy ledwo żyję;).

Ciao Diana!:)

Amo le persone che di nascosto vogliono fare la mia vita piu' bella. Antonio dal mio preferito negozietto vintage, per tanto tempo cercava la piu' bella e colorata busta per impacchettare i miei tesori. Dopo me l'ha detto sua moglie;). Ho trovato qualcosa per la primavera da Sandra che e' molto glamour e altri tesori: cuoricini per il collo e pappagallo rosso per il cappotto ...

Kocham ludzi, którzy po kryjomu, pragną uczynić moje życie piękniejszym. Antonio z mojego ulubionego sklepiku vinatge, długo szukał dla mnie najładniejszej i najbardziej kolorowej torebki, aby zapakować moje skarby. Po kryjomu wyznała mi to jego żona;). Znalazłam coś na wiosnę od glamour Sandry oraz same skarbki: serduszka na szyję oraz czerwoną papugę do płaszcza ...

e un cigno per gli anelli ...
oraz łabędzia na pierścionki ...

Pisa.









Ogni volta quando vedo la scuola di lingua ed e' sabato, mi ricordo me stessa, quando per 10 anni, ogni sabato per 5 ore senza pausa imparavo italiano e facevo gli esami. Ho avuto una meravigliosa professoressa d'italiano, che e' diventata anche la mia amica del cuore. Elisabetta ha conosciuto anche tutti i miei fidanzati:). Sempre diceva che secondo lei avro' tantissimi bambini adottati perche' ho un cuore grande:). Quei giorni la' tutte e due non immaginavamo quale era il vero scopo per cui imparavo l'italiano;).

Za każdym razem, gdy widzÄ™ w sobotÄ™ szkoÅ‚Ä™ jÄ™zykowÄ…, przypominam sobie, jak przez prawie 10 lat, w każdÄ… sobotÄ™ przez 5 godzin ciÄ…giem, wkuwaÅ‚am jÄ™zyk wÅ‚oski i zdawaÅ‚am różne certyfikaty. MiaÅ‚am wspaniaÅ‚Ä… profesorkÄ™ od jÄ™zyka wÅ‚oskiego, która staÅ‚a siÄ™ też mojÄ… przyjaciółkÄ…. Elisabetta poznaÅ‚a też moich wszystkich narzeczonych:). Zawsze też uważaÅ‚a, że mam tak ogromne serce, że pewnie bÄ™dÄ™ miaÅ‚a wiele adoptowanych dzieci:). Wtedy, obydwie jeszcze nie miaÅ‚yÅ›my pojÄ™cia, dlaczego tak naprawdÄ™ uczÄ™ siÄ™ wÅ‚oskiego;). 

Amore a Pisa.
Miłość w Pizie.


Primi segni di primavera ...
Pierwsze oznaki wiosny ...


Il tempo mostrera' se quando cresceranno saranno cosi bellissime come sul vaso ...
Czas pokaże, czy jak urosną, będą tak piękne jak te na donicy ...

Buona serata Gatti ...
Miłego wieczoru Koty ...

e Beware of Darkness ... ;)
i strzeżcie siÄ™ ciemnoÅ›ci  ...;)

4 comments:

  1. Tajemniczy Dom w Tajemniczym Ogrodzie to gotowa scenografia do Tajemniczej Historii :) Piękny jest. Pozostałe zdjęcia również bardzo mi się podobają.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pięknie napisane:), dziękuję, pozdrawiam serdecznie

      Delete
  2. Jaki piękny ten wisiorek z serduszkami, przepiękny. Zdjęcia również piękne.Zawsze lubiłam jak pada deszcz, zwłaszcza latem lub jesienią. Może nie 3 tygodnie z rzędu, ale tak normalnie w ciągu dnia. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kocie, serduszka kosztowały jedną kawę i tylko ja je zauważyłam bo były takie "niepozorne"!:). Fajnie, że Tobie również wpadły w oko:). Letni i jesienny deszcz mają w sobie coś pięknego, deszcz zimowy bywa beznadziejny;). pozdrawiam

      Delete