Ballerinas

1.2.18 PMC 6 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel mese di tutti gli innamorati!:)) Ricordate che prima di innamorarsi di un'altra persona, sarebbe bene innamorarsi di se stessi e ovviamente della vita, perche' life is beauuuutiful;). 

Hej Koty, witajcie w miesiÄ…cu wszystkich zakochanych!:)) PamiÄ™tajcie, że zanim zakochacie siÄ™ w drugiej osobie, warto zakochać siÄ™ najpierw w sobie i oczywiÅ›cie w życiu, bo life is beauuuutiful;). 

Se dovessi dipingere il mio autoritratto, probabilmente sarebbe un carillon con una ballerina rotta, anche se il balletto come danza non e' mai stato nel mio dna. Gatti come me, noi ragazze e donne con la sma, siamo tutte come ballerine rotte. La vita ci scappa e possiamo fare sempre meno cose. Anch'io ballavo nel passato, e adesso e' difficile per me pure camminare:)). Certo che invecchiamo tutti e nessuno ha sempre piu' forze, ma noi abbiamo meno tempo per le attivita' che ci piacciono o gli hobby. Cosi viviamo al 200% e mi rendo conto che spesso abbiamo piu' attributi di tante nostre amiche sane:).

Gdybym miała namalować swój autoportret, pewnie byłaby to pozytywka ze złamaną baletnicą, choć balet jako taniec nigdy nie był w moim DNA. Takie Koty jak ja, my dziewczyny i kobiety ze sma, wszystkie jesteśmy jak złamane baletnice. Życie nam ucieka i możemy robić coraz mniej rzeczy. Też kiedyś tańczyłam, a teraz jest mi ciężko chodzić:)). Jasne, że wszyscy się starzeją i nikt nie ma coraz więcej sił, my mamy jednak coraz mniej czasu na niektóre zajęcia, albo hobby. Dlatego żyjemy na 200%, jestem też świadoma tego, że często mamy więcej atrybutów, niż wiele naszych zdrowych koleżanek:).

Contro il destino, sono un gatto felice e abbastanza coraggioso:). Credo profondamente che la medicina per la sma mi aiutera' (non c'e' una tortura piu' grande di quella dell'attesa per il farmaco per la malattia genetica, sapendo che esiste gia'. Per adesso viene data ai neonati, io sono un vecchio gatto con una leggera forma di sma, percio' devo aspettare). Ho acquistato allora le ballerine perche' intendo ballare almeno una volta nel futuro (anche' se sara' un ballo lento e piutosto camminato;)).

Na przekór losowi, jestem szczęśliwym i w miarę odważnym kotem:). Głęboko też wierzę, że lekarstwo na sma mi pomoże (nie ma gorszej tortury niż oczekiwanie na lek na chorobę genetyczną, wiedząc że już jest, na razie aplikują go noworodkom z ciężkim sma, ja jestem starym kotem z lekkim sma, miałam wiele szczęścia, ale muszę jeszcze czekać). Kupiłam więc różowe baletki baletnicy, bo mam zamiar jeszcze kiedyś w życiu zatańczyć:) (nawet jeśli będzie to powolny chodzony;)).






Ballerinas simili le troverete qui:
Podobne baletki znajdziecie tutaj:

Buon febbraio Gatti, che la forza sia con Voi!:)
Miłego lutego Koty, niech moc będzie z Wami!:)

6 comments:

  1. Niech Cię śliczne baletki niosą w świat, nieważne, że powoli. Wolniej znaczy uważniej,z większą świadomością i zwiększą umiejętnością dostrzegania małych rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niech niosą Kocie!:) Dziękuję!:) Staram się stawiać kroki uważnie:) pozdrawiam

      Delete
  2. Bije od Ciebie, nie chcę napisać dobra energia, bo to coś więcej, taki spokój, wewnętrzna radość, nie potrafię tego nazwać, choć wiem o co mi chodzi. Chyba spokój to najbardziej odpowiednie słowo. Często mi się zdarza, że jedno zdanie, które napiszesz, tak pasuje do tego, co się dzieje w moim życiu, że daje mi ono nadzieję, że wszystko się ułoży. Mimo wszystko. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za przepiękne słowa, będę je pamiętać:ZAWSZE:). Myślę, że pogodziłam się z moim życiem i światem ogólnie. Trzymam się też z dala od "Ciemności": w każdym tego słowa znaczeniu. Mam nadzieję, że będziesz do mnie wracać, dziękuje raz jeszcze. Może mam moc? Chociaż niewiele;) Ale to nie moja zasługa, tylko Marysi z góry! Grazie bacio:*

      Delete
    2. PS. Jasne, że wszystko się ułoży, a jak się nie ułoży to znaczy, że jeszcze nie koniec!;):*

      Delete
  3. Bedę wracać, będę. I te piękne zdjęcia:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete