Pisa Xmas vibes

9.12.17 PMC 2 Comments


La Toscana e' una "donna mobile". Ieri pioveva a diritto, oggi e' uscito il sole e c'erano 15C. Sono un po' stanca, ma siccome sto attenta alla oscurita' e alla stagnazione, sono andata a Pisa, a cercare lo spirito del Natale!:)) C'era un sole cosi forte, che si vedeva perfino la neve delle Alpi!

Toskania jest zmienna jak kobieta. Wczoraj lało, dziś wyszło słońce i było ponad 15C:). Jestem trochę zmęczona, ale jako że strzegę się ciemności i stagnacji, pojechałam do Pizy szukać ducha świąt!:)) Było tak słonecznie, że było widać śnieg w Alpach!



Here come's the Sun.






Ho trovato un regalino per una mia amica! Volete vedere cosa e'?:))
Znalazłam też prezent dla mojej znajomej! Chcecie zobaczyć?:))

Beeeutifuuul:)

Adesso questa e' la costruzione piu' controversa in citta'. I tradizionalisti dicono che nel centro dovrebbe esserci un albero vivo. I modersnisti che si deve seguire lo spirito dei tempi!:)
Obecnie to najbardziej kontrowersyjna konstrukcja w mieście. Tradycjonaliści uważają, że w centrum, powinna stać żywa, prawdziwa choinka. Moderniści, że trzeba iść z duchem czasu!:)



Dopo le Feste tutti saremo cosi:
Po świętach wszyscy będziemy wyglądać tak:

A volte, le persone sono delle poesie.
Czasem ludzie to poezja.



Pisa ...









Ho visitato anche Lidl;), e' la' Heidi Klum per Natale! Ho preso una maglia nera e una luminosa sciarpa:).
Zajrzałam do Lidla, a tam świąteczna Heidi Klum! Chwyciłam czarną bluzkę i połyskujący szalik:).

e piccole cose cose per le sere nere;)
oraz zimowe umilacze. 
Mon cheri, pour toi Mon Cheri:).

Cappuccino pomeridiano, in sua compagnia e' un grande piacere:).
Popołudniowe cappucino w Jego towarzystwie to sama przyjemność:).

Stanca, ma felice sono tornata a casa. State attenti all'oscurita' Gatti ...
Zmęczona, ale szczęśliwa wróciłam do domu. Strzeżcie się ciemności Koty ...

2 comments:

  1. Urocze zdjęcie kwiatków przy murze,a Piza piękna i wiosenna.Snieg w Alpach jak z innej bajki.Całkiem fajna ta nowoczesna choinka :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Choinka jest jeszcze ładniejsza w nocy, gdy świeci!

      Delete