November vintage shopping

15.11.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, streghe e fate!:) L'Italia inizia a decorarsi per le Feste. Non e' vero che in Italia non ci sono piu' i presepi. Nella mia piccola citta' c'e' perfino una mostra di presepi:). Sempre piu' spesso si vedono alberi di Natale, bellissime vetrine, viene anche Babbo Natale. Le mie piccole spese vintage questo mese hanno un leggero tocco natalizio. Tutti i "tesori" sono nuovi o fatti a mano e costavano pochissimo. Penso che facendo shopping di questo tipo sia bene vedere il materiale delle cose, di cosa sono fatte. Da me, questo mese sono lana, cashmere e pietre preziose. E tutto mi sembrava beeauuutifulll ... ;).

Hej Koty, czarownice i wróżki!:) Italia zaczyna stroić się na nadchodzące Święta. Nie jest prawdą, że nie ma tutaj świątecznych szopek bożonarodzeniowych. W moim miasteczku jest nawet ich wystawa:). Coraz częściej spotykamy ozdobione choinki, przepiękne wystawy, przychodzi też oczywiście Mikołaj. Moje małe zakupy vintage w tym miesiącu mają już trochę świąteczny wymiar:). Wszystkie "skarby" są nowe lub zrobione ręcznie i kosztowały naprawdę niewiele. Myślę, że w zakupach tego rodzaju warto zwrócić uwagę na materiały z jakich są wykonane. U mnie, w tym miesiącu są to wełna, kaszmir oraz kamienia szlachetne. Oraz wszystko co wydało mi się być beeuuutifulll ... ;).

Grace Kelly

I tried to be like Grace Kelly ..."

Red hat and scarf

E' diventato un pochino freddo, gatti nascondiamoci nel caldissimo e morbidissimo lino:).
Zrobiło sie chłodniej, koty zatapiamy się w miękkiej i ciepłej wełnie:).

Harrods Santa

Perche' Miller Hart comprava gli ananas da Harrods. Malpas, Malpas rimmarrai nella mia mente per sempre;).
Bo Miller Hart kupował ananasy w Harrodsie. Malpas, Malpas, pozostaniesz  w moim umyśle na zawsze:).

Spilla

Sempre piu' spesso porto le spille. A volte le spille sono secondo me piccole opere d'arte.
Ostatnio coraz częściej noszę broszki, czyli jak to mówią Włosi szpilki. Ta jest z dodatkiem kamieni szlachetnych. Ładnie "szpilki" to według mnie malutkie dzieła sztuki.

New Zeland cashmere Gloves

Non sono mai stata in Nuova Zelanda e probabilmente non ci andro' mai, ma la' hanno un ottimo e caldissimo cashmere:). 
Nigdy nie byłam w Nowej Zelandii i pewnie nie będę, ale mają tam dobry, miękki i cieplutki kaszmir:).

Xmas Cups

Con queste grandissime tazze natalizie possiamo non solo bere qualcosa di caldo, ma anche decorare la cucina o gli spazi preferiti nelle nostre case.
Ze świątecznych kubków można nie tylko pić, ale też dekorować kuchnię lub nasze ulubione miejsca w domu.

Buona serata Gatti! A volte mi capita di vedere le favole per i bambini grandi. Il mio personaggio preferito da Shrek e' ovviamente il Gatto con gli Stivali, soprattutto nella terza parte, dove e' cicciotello e ama pettinarsi;), ma con piacere ho visto ancora una volta la prima parte ...

Miłego wieczoru Koty! Czasem zdarza mi się zanurzyć w bajki dla dużych dzieci. Moja ulubiona postać ze Shreka to oczywiście Kot, również ten z trzeciej części grubiutki, który uwielbia się tylko czesać i odpoczywać;), ale z przyjemnością ponownie obejrzałam pierwszą część ...

E c'era anche lui nel campo di girasoli!:)
I był też on w słonecznikach!:)

;)

0 comments commenti: