wet sunday mornin'

10.9.17 PMC 4 Comments


Ciao Gatti! Stamattina sarei rimasta volentieri nel letto, ieri fino a tardi con un occhio guardavo il concorso "Miss Italia";), lo commentavo via sms con la mia amica, qualcosa leggevo, qualcosa guardavo, qualcosa ascoltavo. Stamattina ha piovuto tanto, in Toscana siamo un po' allagati. Avrei potuto rimanere a letto e dormire, ma cosi avrei perso una bellissima domenica mattina ... Penso che il mondo nebbioso e piovoso sia molto magico. E poi come canta Kate Bush: Every time it rains, I just know that something good is going to happen!:) Stamani sono andata a Pisa, che prima di mezzogiorno era quasi vuota ...

Witajcie Koty! Dziś rano najchętniej nie wstawałabym z łóżka, wczoraj do późna jednym okiem oglądałam konkurs "Miss Italia";), zdawałam smsami relację mojej przyjaciółce, coś czytałam, coś oglądałam, czegoś słuchałam. Rano mocno popadało, trochę nas tu w Toskanii zalało. Mogłabym zostać w łóżku i spać, ale przeoczyłabym piękny, niedzielny poranek ... Myślę, że mglisty i deszczowy świat ma w sobie wiele magii. Poza tym, jak śpiewa Kate Bush: Every time it rains, I just know that something good is going to happen!:) Ruszyłam do Pizy, która przed południem była prawie pusta ...




















Alla fine mi sono buttata nella colorterapia, per un'ora sceglievo il colore dello smalto, per alla fine prenderne uno come sempre, cioe' viola ...;)

Na koniec zaliczyłam "Koloroterapię" czyli godzinę wybierałam lakier do paznokci, aby w rezultacie wziąć taki jak zawsze czyli fioletowy ... ;)

Pisa e' sempre bella, ma con piacere torno alla mia provincia italiana:) Se in qualche telegiornale sentirete che una Polacca e' entrata senza permesso in una tenuta privata e ripeteva che sta cercando Collin, saro' io nel "Mio Secret Garden" ...

Piza Pizą, ale zawsze z przyjemnością wracam na moją włoską prowincję:). Jeśli w jakiś wiadomościach usłyszycie, że jakaś Polka wdarła się na prywatną posiadłość i powtarzała, że szuka Collina, będę to ja w "Moim Tajemniczym Ogrodzie" ...
 
Ci vediamo domani alle 9.40 come sempre.OK!
Widzimy siÄ™ jutro o 9.40, jak zawsze. OK!

Buona serata Gatti ...
Miłego wieczoru Koty ...
Cause every time it rains ...

Piosenka na dziś David Bowie śpiewa po włosku "Volare" czyli "Latać" :)

David Bowie – Volare (1986)

4 comments:

  1. Tajemniczy ogród to gotowa scenografia do filmu, super.A zdjęcia Pizy jak zwykle piękne,szaro-bure niebo nad drzewami bardzo fajne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, szarość bywa piękna ... ;) pozdr

      Delete
  2. Fajne buty :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Dzięki!:) Niech żyją Conversy;)

    ReplyDelete