stormy tuscany seaside

17.9.17 PMC 4 Comments


Ciao Gatti, il tempo e' come la vita, a volte c'e' il sole, a volte la pioggia:). Non tanto tempo fa da una youtuber polacca ho saputo che sono nessuno, perche' non ho i miei haters. Io, cioe' nessuno, ho fatto delle foto per Voi, le onde raggiungevano i 3 metri ... :)

Hej Koty, w pogodzie jak w życiu: czasem słońce, czasem deszcz:). Niedawno od jednej polskiej youtuberki dowiedziałam się, że jestem nikim bo nie mam swoich hejterów. Ja czyli nikt, zrobiłam dziś dla Was zdjęcia, fale osiągały 3 metry ... :)


















Buona serata Gatti :*
Miłego wieczoru Koty:*

4 comments:

  1. Pięknie,pięknie, pięknie a szalone morze jest niezwykłe. Nie wiedziałam, że hejter jest zestawem obowiązkowym blogerek. Fajnie jest być "nikt", ale dla niektórych jest to nieosiągalne :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) :** dziękuję za słowa otuchy:), tak podobno jest oprócz lajków trzeba też mieć hejtera;) ale ja kot, mam swoje ścieżki, pozdrawiam serdecznie:)

      Delete
  2. Chciałam zostać Twoim hejterem,:) ale nie mam powodu i nie czuję takiej potrzeby.Ciekawe zdjęcia a te błękity bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. ;)) Italia błękitem stoi ... ;) pozdrawiam i dziękuję:*

    ReplyDelete