Hello September

1.9.17 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, benvenuti a settembre!:) Non sono una di quelle persone che si lamenta sempre per il tempo che fa, "in estate troppo caldo e chiaro, in autunno troppo buio e freddo", give me a break, e' sempre bellissimo. Fra poco iniziera' la mia stagione preferita: l'autunno, anche se qui il fresco verra' fra due mesi, io so gia' che il mese prossimo sara' bellissimo ...:)

Hej Koty, witajcie we wrześniu!:) Nie należę do tych osób, które wiecznie narzekają na pogodę, latem za gorąco i za widno, jesienią rano zimno. Give me a break, pięknie jest zawsze. Wkrótce rozpocznie się moja ulubiona pora roku, jesień, choć tutaj pierwsze chłody przyjdą za około dwa miesiące, ja już wiem, że nadchodzący miesiąc to będzie piękny czas ...:)

Tea&Herbal Tea time

Finalmente e' arrivato il momento di bere il te' e le tisane! La scorta di the' verde dell'amicizia, di infuso d'amore e del vento delle montagne l'ho fatta gia' durante le vacanze di quest'anno e adesso mi ubriaco dei vari sapori della vita e delle emozioni ...

Wreszcie nadszedł czas parzenia herbatek oraz różnych ziółek! Zapasy zielonej herbaty przyjaźni, wyciągu miłości oraz górskiego wiatru zrobiłam w wakacje tego roku, i zapijam się różnymi smakami życia i emocji ...

Scent of Lui Jo

Vale la pena fare la carta di cliente fisso nelle drogherie italiane ed esserci nel giorno del nostro compleanno ... :) Settembre profumero' di un aroma caldo ed elegante con le note floreali di Liu Jo, racchiuso in un bellissimo flacone ...

Warto wyrabić karty stałego klienta we włoskich drogeriach i być tam w nasze urodziny ... :) Wrzesień będzie mi pachniał zapachem od Liu Jo, ciepłym, eleganckim, lekko kwiatowym aromacie w przepięknym flakoniku.

Lady Marmalade

Abbiamo qui tantissime opere nostre: olio d'oliva, vino, limoncello e marmellata. Questa ultima ce la regalano i nostri amici. Antonio ha raccolto i fichi alle 7 del mattino e gia' alle 8 ha preparato una buonissima marmellata! Adoro anche quella di prugne, ma probabilmente e' cosi perche' ancora non ho assaggiato quella di arance ... ;)

Mamy tutaj bardzo wiele tworów własnych: oliwę z oliwek, wino, limoncello oraz marmoladę. Tę ostatnią dostajemy od naszych przyjaciół. Antonio zebrał figi o 7 rano, a już o 8 przygotował przepyszną marmoladę z fig! Uwielbiam też śliwkową, ale to podobno tylko dlatego, że jeszcze nie spróbowałam tej z pomarańczy ... ;)

Dalai Lama

Il 21 settembre a Pisa ho un appuntamento con ... il Dalai Lama! Sono molto emozionata e anche se ancora non so cosa chiedergli, non so se potro'  fare qualche foto, una cosa so di sicuro: aspetto molto questo incontro. Sicuramente Vi faro' sapere com'e' andata, ma prima mi preparo con una lettura giusta ...

21 września w Pizie czeka mnie spotkanie ... z Dalai Lamą! Jestem bardzo podekscytowana, jeszcze nie wiem o co Go zapytać, czy będę mogła zrobić jakieś zdjęcia, jedno wiem na pewno: bardzo czekam na to spotkanie. Na pewno dam znać, jak było, póki co przygotowuję się czytając odpowiednią lekturę ...


Zasady życia wedÅ‚ug Dalajlamy. 

Cross

Non so cosa pensera' il Dalai Lama e se notera' sul mio collo tutti i miei amuleti dai quali non mi separo mai. Un anno fa i miei suoceri mi hanno regalato una piccola collana da Ischia, quest'anno il mio fidanzato mi ha regalato una piccola croce di Liu Jo. Da quando ricordo porto bigiotteria di questo tipo e credo profondamente che funzioni ...

Nie wiem co pomyśli Dalai Lama i czy zauważy na mojej szyi wszystkie moje amulety, których nigdy nie zdejmuję. Rok temu od moich teściów dostałam mały naszyjnik, aż z wysypy Iskia, z którym nie rozstałam się nawet na jeden dzień. W tym roku mój narzeczony sprezentował mi naszyjnik z małym krzyżykiem od Liu Jo. Odkąd pamiętam nosiłam tego typu "biżuterię", i głęboko wierzę w jej działanie ...

Buon weekend Gatti,
Vi lascio con il mio preferito Piero e la sua "Regina di Cuori" ...:)

Miłego weekendu Koty!
Zostawiam Was z moim ulubionym Piero i Jego "Królową Serc" ... :)

2 comments:

  1. spóźnione, ale wszystkiego co najlepsze nie tulko z okazjji urodzin, ale i tak w ogóle ;) spełnienia marzeń życzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARDZO dziękuję, grazie mia cara!:):*

      Delete