Cien september makeup

18.9.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel traumatico lunedi;). In Toscana e' arrivato l'autunno, e' sempre piu' fresco e piove sempre piu' spesso. Questo non mi disturba pero', perche' amo l'autunno. Come sempre di lunedi, ho per Voi il makeup. I rossetti colore viola sono i re del trucco delle Italiane in questo mese. Mi piace truccarmi cosi, abbino il rossetto scuro con l'occhio chiaro e delicato. Se Voi ancora non siete sicure se la porpora sulla bocca sia per Voi, e' bene provare un rossetto economico. A Lidl Italia costano circa un euro e sono meravigliosi! Come tutti i prodotti Cien.

Hej Koty, witajcie w traumatyczny poniedziałek;). Do Toskanii chyba dotarła jesień, jest chłodniej i coraz częściej popaduje deszcz. Nie przeszkadza mi to jednak, bo bardzo lubię jesień;). Jak zawsze w poniedziałek, mam dla Was makeup. Fioletowe pomadki królują na ustach Włoszek w tym miesiącu. Ja uwielbiam się tak nosić, dodaję do tego jasne, delikatne oko. Jeśli Wy nie jesteście przekonane czy lubicie purpurę na ustach, warto spróbować ekonomiczną wersję tego koloru. W Lidlu Italia pomadki kosztują ok. un euro, są świetne! Jak zresztą wszystkie kosmetyki Cien.

Chi porta fiori porta amore:)
Kto przynosi kwiaty, przynosi miłość:)

Eyeshadows
17 Brillant Brown
16 Rose Garden


Volume mascara


Lipstick
12 Berry Passion



Buon pomeriggio Gatti, anche a Voi piace ascoltare il cadere della pioggia?:)
Miłego popołudnia Koty, też uwielbiacie wsłuchiwać się w padający deszcz?:)

0 comments commenti: