summer evenings at Pisa

7.8.17 PMC 2 Comments


Non so se e' per la mia nazionalita: ho sentito la teoria che i polacchi desiderano vivere la loro vita in modo piu' intenso e veloce (tutto causato da motivi storici e le guerre). Per la mia malattia che spesso indica l'orologio e dice: il tempo scappa! Per il mio carattere: purtroppo sono molto impaziente. Insomma il fatto e' uno: anche se sono molto, ma davvero molto stanca, mi forzo ogni sera e dopo le 19 parto per Pisa ... Per premio il sole mi da un bacio!;)

Nie wiem, czy to kwestia mojej narodowości: słyszałam, teorię że każdy Polak pragnie mocniej i szybciej przeżywać swoje życie (względy historyczne i wojny), mojej choroby, która często wskazuje na zegarek i mówi: czas ucieka! Mojego charakteru, jestem niestety bardzo niecierpliwa, fakt jest jeden: nawet jeśli jestem bardzo, ale to naprawdę bardzo zmęczona, zmuszam się i ostatnio codziennie wieczorem, po 19 jadę do Pizy ... W nagrodę, za wysiłek dostaje buziaka od słońca:).

Fico!
Figa!


Viale delle Piagge e' un italiano Central Park in edizione mini;). Possiamo incontrare la gente che riposa, legge, ma sopratutto si allena, o come me: ammira gli alberi ...

Viale delle Piaggie to taki włoski, Central Park w mini wydaniu;). Możemy spotkać ludzi odpoczywających, czytających, przede wszystkich jednak ćwiczących, lub takich jak ja: podziwiających drzewa ...





Piu' di tutto vorrei fotografare la gente bellissima che vedo. A volte sono persone famose, popolari. Ma io mai non faro'una foto di nessuno famoso, nemmeno non chiedero' una foto insieme o un autografo. Come a volte la mia malattia mi limita, penso che la fama limita questa gente. La fama e' tremenda. Ogni attore, cantante o modella e' soprattutto un essere umano: marito di qualcuno, mamma o sorella. Persone private. Io stessa ho assaggiato un po' di popolarita' ed ero spaventatissima: letteralmente. Non vedrete allora sul mio blog nessuno famoso sotto la Torre di Pisa, anche se capitano ospiti cosi. Vedrete pero' bellissime coppie ...  Forever young and forever love ...

Najchętniej sfotografowałabym pięknych ludzi, których mam okazję zobaczyć. Czasem bywają to ludzie sławni, popularni. Jednak nigdy nie zrobię zdjęcia nikomu znanemu, nawet nie poproszę o wspólne zdjęcie czy autograf. Tak jak czasem mnie ogranicza moja choroba, myślę że popularność ogranicza tych ludzi. Sława jest straszna. Każdy aktor, piosenkarka albo modelka to przede wszystkim człowiek: czyjś mąż, matka albo siostra. Osoby prywatne. Sama doświadczyłam troszkę popularności i byłam przerażona: dosłownie. Nie zobaczycie więc na moim blogu tzw. sławnych ludzi pod Krzywą Wieżą w Pizie, choć tacy są. Zobaczycie za to piękne pary ... Forver young and forver love ...



Sull'Arno, santa pace, come sempre ...
Nad Arno, święty spokój, jak zawsze ...


Ciao amico!


La luce magica di agosto ...
Magiczne sierpniowe światło ...





e una magica e bellissima luna di agosto (la' sicuramente c'e' David, per questo possiamo vedere questo grande spettacolo) ...
oraz magiczny i przepiękny sierpniowy księżyc (tam na pewno jest David, dlatego widzimy taki spektakl) ...

Buona notte Gatti, buon riposo.
Dobranoc Koty, spokojnych snów.

2 comments:

  1. Dzięki Tobie pokochałam Włochy, jakiś czas po natknięciu się na Twojego bloga miałam okazję je odwiedzić. To była najcudowniejsza podróż i ogromnie się cieszę, że zachwyciłam się tym krajem właśnie tu. Dziękuję,to właśnie Twoje posty mnie inspirują i motywują do nauki tego pięknego języka. Gorąco pozdrawiam! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOW. Bardzo bardzo mi miło!Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać Italię i mojego bloga, bardzo dziękuję za super miły i motywujący komentarz:) tanti baci carissima :*

      Delete