Korean facemasks

7.8.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti! Probabilmente se busserete alla mia porta, Vi apriro' cosi:
Hej Koty! Prawdopodobnie jeśli zapukalibyście do drzwi mojego domu, otworzyłabym Wam wyglądając tak:

;) Nel pomeriggio, o a volte anche la mattina, mi nascondo dietro una maschera coreana, nel frattempo prendendomi cura del mio viso. Ho sentito tante buone cose delle mascherine coreane e cosi ho deciso a provarle pure io, piacciono anche a me. Non so, se dove abitate ci sono queste mascherine, se si, ho provato la maggior parte di loro, ecco le mie mascherine preferite. Sicuramente la mia numero uno e' proprio quella dalla foto: "Panda Hydrating and Funny Mask" ...

;) Po południu, a czasem nawet od samego rana, ukrywam się za koreańską maseczką, przy okazji pielęgnując moją skórę. Słyszałam tak wiele dobrego o koreańskich maskach, że postanowiłam wypróbować je i ja, również mi przypadły do gustu. Nie wiem, czy tam gdzie mieszkacie, są takie same maski, jeśli tak, wypróbowałam większość z nich, oto moja opinie oraz ulubieńcy. Z pewnością do moich ulubionych należy właśnie ta ze zdjęcia: "Panda Hydrating and Funny Mask" ...

Questa maschera in tessuto e' molto semplice, perche' solo idrata, ma e' ottima. E' molto umida ed ha un profumo leggero e fresco (quasi non si sente), liscia e idrata la pelle. Ogni mascherina ha un'altra espressione, io spesso trovo la sua versione gioiosa con la lingua fuori (amo i momenti quando alla porta suona un corriere e io ho un panda sul volto;)) ... Sulla foto potete anche vedere la tripla mascherina per i capelli (il processo dell'applicazione mi sembrava un po' lungo, forse un'altra volta;), idrogel maschera nutriente di caffe' e bubble mask con effetto ossigenante, che ancora non ho provato. Ma Vi posso consigliare ...

Maska w płacie jest prostą, ale bardzo dobrą, nawilżającą maską do twarzy. Jest mocno nasączona, ma bardzo delikatny, świeży zapach (prawie niewyczuwalny), wygładza i nawilża skórę. W dodatku, każda z maseczka ma "inny humor", ja często trafiam, na jej radosną wersję z językiem na wierzchu;). Najbardziej lubię momenty gdy dzwoni kurier, a ja mam misia na twarzy ... Na zdjęciu widnieją też potrójna maska do włosów (proces jej aplikowania wydał mi się długi, może innym razem;), hydrożelową, kawową maskę nawilżająco odżywiającą do twarzy oraz utleniającą maseczkę w bąbelkach, której też jeszcze nie wypróbowałam. Za to polecam Wam ...

Intense Moisture Violet FLower Hand Mask

Profumatissima di fiori viola mascherina per le mani a forma di guanti!:) E' moooolto idratante e rinfrescante, dopo per tutto il giorno non c'e' bisogno di mettere la crema per le mani. Perfetta per le mani secche e stanche, praticamente per tutte noi, un ottimo momento di relax:).

Przepięknie pachnąca fioletowymi kwiatami maska do rąk w rękawicach!:) Bardzo mocno nawilżająca i odświeżająca dłonie, potem przez cały dzień nie ma potrzeby nakładania kremu do rąk. Świetna dla zmęczonych i przesuszonych dłoni, czyli praktycznie miły relaks dla każdej kobiety:).

Cherry Gel Lip Mask

Qualcosa per labbra sensibili e secche, una macherina tipo gel con essenze di ciliegia. E' molto delicata e idrata soltanto, non da altri effetti, possiamo tranquillamente tenerla sulla bocca piu' di 15 min. Ha la consistenza di un gel, si tiene da sola sulle labbra, non ha profumo e lascia le labbra curate e idratate.

Coś dla spierzchniętych lub przesuszonych ust czyli wiśniowa maska do ust, w żelowym płatku. Jest bardzo delikatna, tylko nawilżająca, nie daje innych efektów, bez obaw możemy trzymać ją na ustach 15 minut. Ma żelową konsystencję, sama trzyma się na ustach, nie ma zapachu i pozostawia nasze usta zadbane i nawilżone.

Glowning skin Gold Dust Hydrogel mask

Questa maschera colore dorato in gel e' in due pezzi: per la fronte e zona occhi e mento. E' una mascherina illuminante e antiaging. Molto efficace, ma delicata. Puo' pero' leggermente seccare la pelle, per questo dopo vale la pena mettere un po' di crema idratante. Il viso, dopo averla usata, e' molto luminoso!:)

Złota maska do twarzy w dwóch płatkach żelowych: na czoło oraz okolice oczu oraz okolice ust oraz brody. To maska rozjaśniająca i odmładzająca. Efektywna ale delikatna. Może delikatnie przesuszyć skórę, dlatego warto po niej nałożyć krem nawilżający. Twarz po jej użyciu wygląda bardzo promiennie!:) 


Buon pomeriggio Gatti e se volete nascondervi dietro qualche maschera, che sia una maschera di bellezza!:)
Miłego poniedziałku Koty i jeśli się ukrywać za jakąkolwiek maską, niech będzie to ta upiększająca!:)

0 comments commenti: