yummy yummy makeup

25.6.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, purtroppo non potro' essere con Voi domani nel "traumatico lunedi", perche' ho una giornata piena dalla mattina alla sera, non fissero' questi momenti su Snapchat o su un'altra diavoleria di questo tipo;), grazie a Dio non dovete aspettarvi da me cose simili:). Vengo oggi da Voi con il makeup, che di solito trovate nel mio post del lunedì. La cosa che mi piace di piu' nel mondo di beauty e trucco e' la mancanza di limiti. E cosi mi e'venuto in mente come potrebbe essere un makeup "delizioso":). Mi hanno ispirata la polvere rossa della paprika, la fragola freezante, il caramello, la cioccolata, c'e' entrato perfino un biscotto;). Vi invito per uno "yummy yummy" makeup:)

Cześć Koty, nie bÄ™dÄ™ mogÅ‚a być jutro z Wami, w "traumatyczny poniedziaÅ‚ek", bo mam zaÅ‚adowany dzieÅ„  od rana do nocy, nie uwiecznienie tych wydarzeÅ„ na Snapczacie ani innym tego typu ustrojstwie;), dziÄ™ki Bogu nie oczekujecie ode mnie tego:). PrzychodzÄ™ wiÄ™c dzisiaj z makijażem, który zawsze jest w poniedziaÅ‚ek. To co najbardziej podoba mi siÄ™ w kosmetyczno malowniczym Å›wiecie to brak ograniczeÅ„. I tak przyszÅ‚o mi do gÅ‚owy, jakby to byÅ‚o i jakby wyglÄ…daÅ‚ "przepyszny" makeup:). ZainspirowaÅ‚a mnie zgaszona czerwieÅ„ papryki w proszku, zmrożona truskawka, perlisty karmel, czekolada, wpadÅ‚ nawet jeden biszkopcik;) Zapraszam Wam na "mniam mniam" makeup:).

Lips
Pearly Caramel
Choco Pop

Ricordate i trucchi di "Miss Broadway" dei quali Vi ho scritto in primavera? Questa volta Vi mostro il rossetto nella tonalita' del caramello. Ha un colore molto delicato e caldo, e grazie alle perline illuminanti non e' "marrone".

Pamiętacie malowidła od "Miss Broadway", o których Wam pisałam wiosną? Tym razem pokazuję Wam pomadkę, w perlistym i karmelowym odcieniu. Ma bardzo delikatny i ciepły odcień, a dzięki temu, że zawiera perliste drobinki, nie jest "brązowa".


Eyes
Paprika
Snowberry

I miei ombretti preferiti di Nabla. Questo nella tonalita' di fragola dal freezer con perline brillanti ho messo sulla palpebra, con la spezia in polvere di paprika rossa ho sottolineato con una linea l'occhio da su e giu'.

Moje ulubione cienie do powiek od Nabli. Ten w odcieniu zmrożonej truskawki, z lśniącymi drobinkami dałam na powiekę, matową przyprawą z papryki obrysowałam oko od góry do dołu.

Choco Pop&Biscuit

Ho sottolineato bocca e occhio con la matita di Maybelline colore cioccolata e mattificato il viso con il fard di D&G colore biscotto:)
Usta i oko obrysowałam czekoladową kredkę od Maybelline, a twarz przypudrowałam pudrem od D&G w odcieniu biszkopta:)


Buona settimana Gatti!:)
Miłego początku tygodnia Koty!:)

Mniam Mniam ...
yummy yummy ...
Delizioso ...

0 comments commenti: