Hello june!

2.6.17 PMC 2 Comments


Benvenuti Gatti nella migliore giornata della settimana, il venerdi!:) Oggi era un venerdi speciale, perche' libero, abbiamo la Festa della Republica ...
 
Witajcie Koty w najlepszy dzień tygodnia, czyli piątek!:) Dziś był to piątek wyjątkowy, bo wolny, mamy Święto Republiki ...
 
Le citta' sono rimaste vuote, tutti sono andati al mare o a fare un picnic o semplicemente a cercare l'ombra. Sono andata fuori anch'io ...

Miasteczka opustoszały i wszyscy pojechali nad morze, pikniki lub szukać cienia. Wyruszyłam przed siebie i ja ...




 

 
Mi sono fermata sulla mia piazzina preferita con le panchine di marmo ...
Zatrzymałam się na moim ulubionym placu z ławeczkami z marmuru ...



 
"Pietra dormiente".
"Śpiący kamień".
 
Crema e pinoli per tutti!
Crema i pinoli dla wszystkich!

Peccato che oggi e' chiuso ... ;)
Jaka szkoda, że dziś zamknięte ... ;)


Non mi avreste trovata oggi al mare, ma vicino vicino al mio mulino, accanto al castellino del XV secolo ...
Nie znaleźlibyście mnie dziś nad morzem, za to całkiem niedaleko mojego młynu. Nieopodal XV wiecznego zamku ...




 
Questi alberi hanno piu' di cent'anni. Quanto hanno visto e sentito!
Tutejsze drzewa mają ponad sto lat. Ileż one widziały i słyszały!





Quasi quasi rimarro' qui fino a domani ... o piu' a lungo ... buona notte Gatti:*
Chyba tu zostanę do jutra ... lub dłużej ... Dobrej nocy Koty :*
 

2 comments:

  1. Też chciałabym zostać tam na bardzo długo bo pięknie jest świętować w tak
    uroczym miejscu Pozdrawiam.

    ReplyDelete