my spring hair routine

13.4.17 PMC 0 Comments


Witajcie w czwartek! Włosy czyli temat rzeka dla kobiet, żadna z nas nie jest zadowolona z koloru, fryzury albo objętości włosów. Ja nie jestem wyjątkiem, ale nie przywiązuję zbytniej wagi do mojego uczesania;). Zwykle wyglądam jak kot po dyskotece, nic na to nie poradzę. Do fryzjera chodzę raz na rok (albo i nie), nigdy włosów nie farbowałam, używam tanich szamponów z supermarketów, a jedyne co robię to prostuję je prostownicą. Jednak i ja dbam o swoją fryzurę, a na wiosnę wprowadziłam wiosenną odmianę do mojego uczesania: kupiłam lokówkę do włosów!:)

Benvenuti nel giovedi! Capelli: il tema mare per le donne. Nessuna di noi e' contenta del proprio colore,  volume o fattura dei capelli. Io non sono un'eccezione, ma non metto troppa attenzione sulla mia pettinatura;). Spesso sembro un gatto spettinato dopo una festa, non posso fare niente con questo;). Dal parucchiere ci vado una volta all'anno (o no), non ho mai tinto i capelli, uso lo shampo del supermercato e l'unica cosa che faccio per la mia pettinatura e' lisciare i capelli con la piastra. Ma anch'io ne prendo cura, e per la primavera ho messo una novita' nel mio look e ho comprato un arricciacapelli!:)

Lokówka jest od Philips, nie miałam żadnej innej więc nie mogę jej porównać z żadną inną;). Wiem, że ma ceramiczną płytkę, która nie pali włosów (rzeczywiście tak jest), jest nie duża i lekka.

L'arricciacappeli e' di Philips, non ne ho mai avuto nessun altro percio' non posso fare un paragone, ma so che e' di ceramica e non brucia i capelli (davvero e' cosi), non e' troppo grande ed e' leggero.

Porzuciłam Tangle Teezer dla miękkiej, szerokiej szczotki od Douglas, z długą rączką. Fajne w niej jest to, że nie rysuje głowy i jest bardzo miękka.

Ho abbandonato i Tangle Teezer per la morbida e larga spazzola di Douglas con una maniglia lunga. La cosa che mi piace di piu' e' il fatto che e' morbida e pettinarsi non fa mai male:).


Mam włosy gęste i ciężkie, z tendencją do szybkiego prostowania się. Aby przedłużyć fryzurę nakładam na włosy kosmetyki od Adorn (wszystkie znalazłam w My Beauty Box Italia), są to: płynne kryształy do włosów na zmianę z olejkiem oraz spray utrwalający ...

Ho capelli densi e pesanti, tendenzialmente lisci. Per prolungare l'effetto della pettinatura metto prodotti adatti sui capelli di Adron. Tutti e tre li ho trovati nella My Beauty Box e sono: cristalli in liquido, olio e spray fissante.

Podobno takie kręcone włosy, pasują do mojego niepokornego charakteru. Ja mogę tylko powiedzieć, że w naturalny sposób stałam się mokrą Włoszką!;))

Dicono che i capelli ricci sono adatti per il mio carattere birbante. Io posso solo dire che in modo naturale sono diventata una "Italiana Bagnata"!;))



Miłego czwartku!:)
Buon giovedi!:)

0 comments commenti: