My new vintage Tod's bag

2.4.17 PMC 0 Comments


Hej dziewczyny! Jak mija Wam niedziela?:) Pomiędzy wydaniem niedzielnego obiadu mojemu teściowi rodem z Neapolu, a przygotowaniami do nadchodzącego tygodnia, przychodzę do Was ze skarbem, który udało mi się znaleźć w moimi ulubionym sklepiku vintage, myślę tutaj o torebce włoskiej marki Tod's.

Ciao ragazze! Com'e' la Vostra domenica?:) Da me pranzo di domenica con il mio suocero, Napoletano doc e preparativi per la nuova settimana. Nel frattempo sono venuta da Voi, a mostrarvi il mio tesoro che ho trovato nel mio negozietto vintage preferito: una borsa Tod's.

Torba jest z miękkiej, przyjemnej w dotyku skóry, ma bardzo oryginalny kształt. Otwiera się od środka, tworząc jamnik, złożona przypomina worek. W środku ma rustykalną podszewkę w kwiaty (bardzo w stylu Nigelli Lawson:) oraz mini pochette, na drobiazgi.

La borsa e' fatta di morbida pelle, piacevole al tocco. Ha una forma molto particolare. Si apre in mezzo creando un bassotto, piegata assomiglia ad un sacco. Dentro ha una fodera a fiori (un po' stile Nigella Lawson:) e una mini pochette per le piccole cose.


Najbardziej cieszy mnie fakt, że za torbę, która kosztuje sporo kasy, zapłaciłam ... 20eu!:) Torba jest praktycznie nowa, niech żyją vintage shopy! Miłej niedzieli Koty i udanych polowań!

Piu' di tutto mi piace il fatto che per una borsa che normalmente costa tantissimo, io ho pagato ... 20 euro!:) La borsa e' praticamente nuova. Viva il vintage shops! Buona Domenica Gatti e buona caccia ai tesori!


;)

0 comments commenti: