in my weekend bag

21.4.17 PMC 4 Comments


Witajcie Koty w najlepszy dzień tygodnia czyli piątek!:) Pamiętam, że gdy pracowałam w dwóch różnych biurach w obydwu przypadkach piątek miał ten sam mianownik: radość;). Wychodząc z pracy po południu w ten dzień tygodnia zostawiasz za sobą wszelkie obowiązki, stres i życie na pełnych obrotach. Nadchodzi weekend, czas się zrelaksować i zwolnić. Moja torba na weekend musi być bardzo pojemna, tak aby pomieściła różne niezbędne mi rzeczy, lekka oraz wygodna. Od mojej przyjaciółki dostałam z jej pobytu w Maroko lnianą torbę - worek, w weekend sprawdza się świetnie. A co jest w środku?

Benvenuti Gatti nella giornate migliore della settimana: il venerdi!:) mi ricprdo che quando lavoravo in due ufficci diversi, in tutti i due casi c'era una cosa in comune venerdi mattina: la gioia;). Lasciando lavoro il venerdi lasci anche tutti i obbligi, stress e la vita stancante. Arriva il weekend, e' il momento di rillassarsi e rallentare. La mia borsa per il weekend deve'essere capiente, cosi che dentro centrera' tutto di cui ho bisogno, leggera e comoda. Dalla mia amica che e'stata in Marocco per le vacanze, ho ricevuto una borsa - sacco di lino, per il weekend e' perfetta. E cosa ce' dentro?

Fitness

Często w sobotę rano mam jakieś rozciąganie. Choć najbardziej lubię ćwiczyć w skarpetkach z froty z antypoślizgową podeszwą :)), mam też sportowe buty od Desigual. Są bardzo lekkie, przepuszczają powietrze i nie ślizgają się. Do tego topik z Lidla i jestem gotowa!:)

Spesso durante il weekend ho qualche tipo di ginastica. Anche se di piu' mi piace allenarmi nei calzini morbidi antiscivolo:)) ho anche le scarpe sportive di Desigual. Sono molto leggeri, fanno uscire l'aria e non sono scivolose. Aggiungo il top da Lidl e sono pronta!:) 
 
Book and tisana

Choć z Instagrama lub tym podobnych, może się wydawać, że Italia to luksus, impreza i wieczne wakacje, każdy kto tu mieszka ma obowiązki. I tak w weekend wszyscy ruszamy do pralni mechanicznej! W sumie zajmuje to godzinę razem z suszeniem, aby się nie nudzić warto mieć ze sobą coś do poczytania. Teraz są to "Kaprysy Przeznaczenia" Blixen. W małym i lekkim  termosie z Ikei mogę mieć zawsze ulubioną herbatkę lub ziółka, bo wieje jeszcze chłodny wiatr.

Anche s eda Instagram o altre pagine di questo tipo, sembra che Italia e' il lusso, vacanze eterne e la festa, ciascuno che abita qui ha dei obligi. E cosi durante weekend tutti andiamo in lavanderia!:) Insieme con asciugare i panni tutto dura circa un' ora, e' bene avere qualcosa da leggere. Adessono sono i "Capricci del Destino" di Blixen. Nel piccolo e leggero termosi da Ikea porto con me le mie tisane preferite o the' caldo perche' il vento e' ancora abbastanza freddo ...

Prada

Niezbędnik każdej kobiety czyli telefon, okulary przeciwsłoneczne oraz portfel.
Il must have di ogni donna: cellulare, occhiali  eil portafoglio.

Notebook and chewing gum

W prześlicznej pochette ze skóry, którą dostałam od bardzo dobrej znajomej, trzymam gumy do żucia (żujemy nie dłużej niż 11 minut!) oraz mały notes z mini długopisem, bo nigdy nie wiem kiedy najdzie mnie wena twórcza ;) ...

Nella super carina pochette di pelle stile vintage, regalo dalla mia amica tengo le gome da masticare (non piu' di 11 minuti!) e piccola agenda con mini penna, perche' non si sa mai, quando mi verra vena creativa ;) 

Lip balm and hand creme

Usta chronię balsamem do ust od Collistar z edycji limitowanej, w opakowaniu ze szkła weneckiego. Do tego waniliowy kremik do rąk z Aniołkiem:).

Le bocca proteggo con il balsamo di Colistar nel vetro veneziano, e mani con la crema profumata di vaniglia con Angelino:).

  
To tyle ode mnie Koty, zostawiam Was z piosenką na weekend (też tak robiliście gdy rodzicie wychodzili z domu?;)), niech otacza Was przyjemna aura oraz dobrzy ludzie. Miłego wypoczynku Koty ...

E' tutto da me Gatti, Vi lascio con una canzone adatta per il weekend (anche Voi facevate cosi quando i genitori uscivano di casa?;)), spero che Vi circondera eneriga piacevole e gente buona. Bun riposo Gatti ...

Cesare Cremonini - Lost In The Weekend

4 comments:

  1. Miłego weekendu również.:)Czytałam "Pożegnanie z Afryką", tej nie znam, ale okładka zachęcająca.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:*, przyznam szczerze, że ja dopiero zapoznaję się z Blixen, widziałam różne filmy, do książek sięgam po raz pierwszy, ale lepiej późno niż wcale!:) pozdrawiam

      Delete
  2. Bardzo fajna torba. Pięknie wyglądasz, radość bije od Ciebie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :** dziękuję, to wszystko przez piątek i przez torbę ... ;)

      Delete