Easter walk

17.4.17 PMC 2 Comments


Witajcie w Lany Poniedziałek! Czyli włoską Pasquettę. Mam nadzieję, że miło spędziliście Wielkanoc i jesteście gotowi na nowy tydzień. W Toskanii słoneczna pogoda i letnie temperatury sprzyjały spacerom i piknikom. Postanowiłam i ja powłóczyć się po okolicy;). Zanim jednak obrałam dalszy kierunek, odwiedziłam mojego nowego "sąsiada". Obok młynu, w którym mieszkam od lat stoi przepiękna, stara willa z przepięknym ogrodem pełnym drzew. Niestety krzewy zasłaniały wszystko i nic nie mogłam zobaczyć. Od tygodnia jednak w przepięknej willi (dawniej fabryce mebli), trwają pracę i wszyscy z okolicy schodzimy się zobaczyć, kto tutaj zamieszka ...

Benvenuti nel Lunedi di Pasqua! Spero che abbiate trascorso delle belle Feste di Pasqua e siate pronti per affrontare tutta la nuova settimana. In Toscana il tempo e' molto solare e le temperature alte invitavano a uscire di casa per fare una passeggiata o picnick. Ho deciso di fare due passi pure io, ma prima di prendere la destinazione piu' lontana mi sono fermata al mio nuovo "vicino" di casa. Accanto al Mulino dove abito io, da anni c'e' una bellissima villetta abbandonata. Fino ad oggi non potevo mai vedere nulla per colpa di alberi e piante di ogni tipo. Da una settimana pero' ci sono dei lavori e tutti noi vicini andiamo a vedere chi abitera' qui ...



George, czekamy na Ciebie! ;)
George, ti aspettiamo! ;)

Jeszcze w wielkanocnym nastroju wyruszyłam w świat, a ten jak zawsze jest beeaaautifuuul! ;)  
Nel mood ancora pasquale sono andata a vedere il mondo, che come sempre era beeeaautifuuuul! ;)














 W ramach diety na obiad lody z białą czekoladą!;)
Dieta per oggi, gelato con cioccolata bianca!;)


Sielsko i Anielsko, ale niestety jutro o 9 czeka mnie poranek na salce gimnastycznej. Będzie ból! Miłego wieczoru koty!

Tutto belissimo, ma purtroppo domani alle 9 mi aspetta una mattinata in palestra. Sento gia' quel dolore! Buona serata Gatti!

2 comments:

  1. Willa niesłychanie tajemnicza i budzi wyobraźnię.Wiosna w Toskanii w rozkwicie a sielskie, anielskie widoki z fajnymi detalami z przyjemnością się ogląda.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, jestem stałym stalkerem pod willą, chyba w końcu, ktoś mnie za to zamknie;) pozdrawiam. PS. O rozwojach w pracach przy tajemniczym domu, będę informować;)

      Delete