Looking for a spring at Pisa

25.3.17 PMC 2 Comments


Witajcie Koty! Jak mija Wam weekend? Ja opuściłam moje miasteczko i pojechałam szukać pierwszych śladów wiosny w pobliskiej Pizie ...

Ciao Gatti! Come passate il weekend? Io ho lasciato la mia citta' e sono andata a cercare le prime tracce della primavera nella vicina Pisa ...

Diabeł tkwi w szczegółach.
Il diavolo abita negli dettagli.




 Dziś w Pizie przypada Pizyjski Nowy Rok!:) To znaczy, urodziny Marysi z Góry. Wieczorem będą odbywać się wyścigi kajaków i koncerty. W mieście panował radosny harmider. Wybrałam się do mojej ulubionej kwiaciarni niedaleko Wieży, sprawdzić czy już jest wystrój wielkanocny. Póki co nazwałabym go wiosennym!:)

Oggi a Pisa c'e' il Capodanno Pisano!:) Significa che c'e' il compleanno di Maria da Su. La sera si svolgeranno gare di canottaggio e concerti. Nella citta' si poteva sentire l'allegra atmosfera della festa. Sono andata al mio negozio di fiori preferito a vedere se gia' c'e' qualcosa di bello per la Pasqua, per adesso lo stile lo chiamerei "primaverile"!:)





I ta mała ślicznotka pojechała ze mną do domu:).
Questa bella piccola bimba e' tornata con me a casa:).

Zatrzymałam się pośród drzew. Jestem pewna, że następnym razem gdy tu przyjadę drzewa będą już całe w listkach ...

Mi sono fermata in mezzo agli alberi. Sono sicura, che quando saro' qui la prox volta, gli alberi saranno tutti pieni di foglie verdi ...








 Sezon na gołe stopy uznaję za otwarty!
Ufficialmente apro la stagione per i piedi nudi!

 
 Pogapiłam się w niebo. Ktoś poleciał na wakacje ... 
Ho fissato il cielo blu. Qualcuno e' volato per le vacanze ...

Jest też "Boska" Maria Callas ...
Ecco la Divina Callas.

Straciatella w brzuchu ...
Stracciatella in pancia ...


Witamina C u sąsiadach na drzewach!
Vitamina C sugli alberi del nostro vicino ...

Radosna wiosna życia, to jego pogodna jesień:). Miłej niedzieli Koty.
Una gioiosa primavera della vita fa anche sereno l'autunno:). Buona Domenica Gatti.

2 comments:

  1. Szukałaś tej wiosny i znalazłaś, bo pięknie się wszystko zieleni, a drzewa jak puszczą listki to będzie jeszcze piękniej :)Ostatnie zdjęcie super. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, musiałam na miłego starszego Pana zapolować i choć w drugim ręku topił się lód, udało mi się go złapać w czas!;) pozdr

      Delete