Pandorina mini purse

13.2.17 PMC 0 Comments



Hej kobietki, witajcie w poniedziałek, mam nadzieję że jesteście wypoczęte po weekendzie i śmiało konfrontujecie się z poniedziałkiem;). W weekend, upolowałam nowy egzemplarz do mojej kolekcji torebek. Jeśli tak jak ja, uważacie że, to co nosimy wiele o nas mówi, ta torebka jest tego przykładem, a przekaz jest bardzo jasny... ;) "Nie jest ważne być wysoką, ważne być na wysokości zadania".

Ciao donne, benvenute nel lunedi, spero che siate riposate dopo il weekend e con coraggio Vi confrontiate con il lunedi;). Durante il weekend ho trovato una perlina per la mia collezione di borse. Se come me pensate che tutto cio' che indossiamo parla di noi, questa borsa e' un ottimo esempio e il comunicato e' chiaro: "L'importante non e' essere Alte, l'importante e' essere all' Altezza".

O włoskich torebkach Pandorinkach już pisałam na blogu, na każdej z nich znajdziemy inny aforyzm. Torebki są różnej wielkości, mam już dużą i skórzaną Pandorinkę, teraz jest to rozmiar mini. Torebka ma wykończenia ze skóry, rączki są na łańcuszku, jest bardzo lekka i super pakowna, zmieściłam do niej wszystko to, co miałam w poprzedniej torebce. Pandorinka była podwójnym prezentem, chętnie przygarnęłam to niechciane dziecko za połowę swojej ceny:).

Delle borse italiane Pandorine Vi ho raccontato gia' sul blog. Le borse hanno diversi tipi di grandezza, ho gia' un'altra Pandorina grande di pelle, adesso e' una misura mini. Questa borsa ha le finiture di pelle, bracciali con le catene, e' molto leggera e capiente, dentro ci sono entrate tutte le cose che avevo nella borsa precedente. Pandorina era un doppio regalo e io volentieri ho adottato questa bimba non voluta, a meta' del suo prezzo:).


To co Koty, zakładamy baleriny i idziemy zdobywać świat? To działa. Możecie mi wierzyć, nie tylko na słowo:) 
Allora Gatti, mettiamo le scarpe basse e andiamo a conquistare il mondo? Funziona. Potete credermi, non solo sulla parola ... :)


 Z przyjemnością udzieliłam pierwszego w swoim życiu wywiadu, dla społeczności WiseBears, serdecznie zapraszam Was do lektury na ich stronie!:)

Con grande piacere ho fatto la mia prima intervista per WiseBears, Vi invito a vederla sulla loro pagina!:)

Sekrety Urody Blogerek
Miłego poniedziałku!:)
Buon lunedì! :)

0 comments commenti: