Smoky Seduction by L'Oreal

4.1.17 PMC 0 Comments


Witajcie! Czy polujecie na coś konkretnego podczas tegorocznych wyprzedaży? Ja niespecjalnie, ale gdy zobaczyłam,że w Douglas Italia wiele prezentów jest przecenionych o połowę, nie mogłam się oprzeć dwóm paletkom w zestawie plus pochette od L'Oreal.

Ciao! Avete gia' pensato cosa volete prendere ai Saldi quest'anno? Io no, ma quando ho visto che i regali natalizi a DouglasItalia sono scontati a meta' prezzo non ho resistito e ho preso un kit con la palette per gli occhi, la bocca con una pochette di L'Oreal.

La palette eyes ombree'

Paletka zawiera 10 cieni, większość z nich jest matowa, niektóre mają metaliczne wykończenie. Znajdziemy głęboki granat, ale też jasne beżowe kolory. Tą paletką można wykonać "smoky eyes" w dwóch wersach: wieczorowej i dziennej. Jak na "artystkę" przystało wymieszałam dzień z nocą i pomalowałam się chyba pięcioma kolorami!:) Wyszło OK, paletka jest bezpieczna, również dla tych z nas, które dopiero zgłębiają tajemnice makijażu ...

La palette contiene 10 ombretti, la maggior parte dei quali ha la finitura matt, alcuni hanno la finitura metallica. Troveremo un blu profondo, ma anche colori chiari tipo beige. Con questa palette possiamo creare il trucco "smoky eyes" in due versioni: giorno e notte. Siccome sono una "artista" ho mescolato giorno e notte e ho messo circa 5 colori!:) E' andato tutto bene, la palette e' "sicura", adatta anche per quelle fra noi che stanno imparando a truccarsi ...

La palette lips nude

Sześć najlepszych mini szminek w jednej paletce od L'Oreal: od różowego beżu do odcieni cieplejszych i intensywniejszych. Wypróbowałam kolor drugi od dołu. Bardzo polubiłam paletkę z czerwonymi szminkami, którą pokazywałam jesienią, również ta bardzo przypadła mi do gustu. Ma również lusterko i mały pędzelek, z powodzeniem możemy wsadzić ją do torebki i poprawiać usta, w razie potrzeby.

Sei ottimi mini rossetti in una palette: dal beige rosato alle tonalita' piu' calde e intense. Ho provato il secondo colore partendo da giu'. Mi piaceva tantissimo la palette con i rossetti rossi che Vi ho mostrato nello scorso autunno, anche questa mi piace tanto. Contiene uno specchietto e un mini pennello, cosi possiamo metterla nella borsa e fare le correzioni del makeup anche fuori casa, se ci sara' bisogno.


 Trzymajcie się ciepło Koty!
TeneteVi al caldo Gatti!

0 comments commenti: