New Year's walk

1.1.17 PMC 2 Comments


W Nowy Rok weszłam pewnym krokiem, patrząc w niebo. Czy może być lepszy początek 2017?;) Morze było dziś bardzo zimne, prawie lodowate, ale spokojne i pięknie mieniło się srebrnym kolorem ... 

Nell'anno nuovo sono entrata con passo sicuro, guardando il cielo. Esiste un modo migliore per iniziare il 2017?;) Il mare oggi era molto freddo, quasi gelato, ma calmo e brillava come argento ...














Z bukietu kolorowych balonów, został mi podarowany delfin. Byłam szczęśliwa jak dziecko!:)
Del gruppo di palloncini colorati mi e' stato regalato il delfino. Ero felice come una bambina!:)
Powrót do domu z ogromnym balonem, może nie należał do najwygodniejszych, ale na pewno było wesoło!;) Il ritorno a casa, forse non era super comodo, ma sicuramente allegro!;)



W piątek przylatuje do nas Befana. Ciekawe czy w tym roku przyniesie mi węgiel czy cukierki ...
Venerdi arriva la Befana. Sono curiosa cosa mi lasciera' quest'anno: carbone o dolciumi?

:)

2 comments:

  1. Paula, zakochałam się w tych zdjęciach!Są tak klimatyczne, że czuję się, jakbym oglądała te wszystkie rzeczy własnymi oczami. Zdjęcia morza to moje absolutne hity! Jesteś wspaniała! :D
    Poza tym bardzo dziękuję Ci za odwiedziny u mnie na blogu i za pozostawiony komentarz. Zawsze to miło wiedzieć, że to co piszę oglądam nie tylko ja sama. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu sukcesów w 2017 roku! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję kochana za tyle motywujących i pięknych słów!:) Nie dziękuj za nic, miej cierpliwość, wytrwaj i uwierz w swoją dobrą gwiazdę w 2017 roku!:) pozdrawiam mocno!

      Delete