In my december bag

1.12.16 PMC 4 Comments


Witajcie 1 grudnia!:) Oficjalnie rozpoczęło się odliczanie do Świąt Bożego Narodzenia. Jaka powinna być torebka na miesiąc grudzień? Koniecznie czerwona!:) Ja wybrałam model od Cafe Noir: bucket bag ...

Benvenuti nel primo di dicembre!:) Ufficialmente abbiamo iniziato a contare i giorin che mancano al Natale. Come dovrebbe essere la borsa per il mese di dicembre? Rossa!:) Io ho scelto il modello di Cafe Noir: bucket bag ... 

Cafe Noir to toskańska marka ubrań oraz akcesoriów Made in Italy. Butiki marki rozsiane są po całej Italii i mają wiele oddanych klientek. Charakteryzuje je nowoczesny, ale jednocześnie artystyczny design, świetne wykonanie i eleganckie wykończenia. Oto co znajdziecie w moim czerwonym, grudniowym worku ... ;)

Cafe Noir e' una griffe toscana che produce vestiti e accessori Made in Italy. I negozi di CF si possono trovare in tutta l'Italia e vengono spesso visitati dalle loro fedeli clienti. Gli accessori di Cafe Noir sono moderni e allo stesso tempo artistici. Cuciti con cura ed attenzione in ogni dettaglio. Ecco cosa troverete nel mio sacchetto rosso questo mese ...

Xmas goodies

Nie ukrywam, że niewiele świątecznych słodyczy wytrzymuje do 24grudnia w moim domu ;), to odgryzę nogę Mikołaja, to chapnę trochę ciasta ... W żadnym innym miesiącu likiery, grzane wino nie smakują tak dobrze. W zimowe wieczory warto rozgrzać się czymś mocniejszym;). Ostatnio delektuję się likierem z liści rukoli, który dotarł do mnie, aż z wyspy Iskia ...

Non Vi nascondero' che a casa mia pochi dolci natalizi resistono fino al 24 di dicembre ;), o mordero' una gamba di Babbo Natale, o assaggero' un po' di Pandoro ... In nessun altro mese liquori e vino caldo mi gustano cosi bene come a dicembre. Nelle serate fredde vale la pena scaldarsi con qualcosa di forte;). Ultimamente ho assaggiato un liquore alla rcuola, che mi e' arrivato dall'isola d'Ischia ...

Lipstick and hand cream

Dwóch rzeczy nie może zabraknąć w grudniowej torebce każdej kobiety: nawilżającego balsamu do ust i kremu do rąk. Obydwa kosmetyki znalazłam w pudełkach od My Beauty Box, krem do rąk pachnie ziołami, balsam do ust malinami ...

Sono due cose che non possono mancare nella borsa di ogni donna a dicembre: balsamo labbra e crema per le mani. Tutti e due i cosmetici li ho trovati in My Beauty Box, la crema profuma di erbe e il rossetto di lamponi ...

Xmas gifts

Żal mi wszystkich dzieci które dostaną w prezencie drewnianą szafkę zapakowaną w papier pocztowy, bo to ekologiczne, mądre i praktyczne. Takie pomysły, mogą mieć tylko dorośli którzy zapomnieli, że byli kiedyś dziećmi. Ja na szczęście pamiętam ile radości dawały mi kolorowe pakunki pod choinką, piękne lalki czy pluszowe misie. Moi rodzice zawsze mi powtarzali, że będę miała czas aby być dorosła, a zabawkami bawimy się tylko przez krótki okres w życiu. Jestem ciocią trojga maluchów, mam już pierwsze prezenty, wyczaiłam kilka drobiazgów na stronie Disneya. Wszystko zapakuję w kolorowy, szeleszczący papier. 
Z szacunku do ich dzieciństwa.

Mi dispiace per tutti i bambini che come regalo riceveranno un armadietto di legno impacchettato nella carta della posta, perche' cosi e' ecologico, saggio e pratico. Idee cosi possono avere solo gli adulti che hanno scordato che non tanto tempo prima erano bambini. Io per fortuna mi ricordo ancora quanta gioia mi davano i pacchetti sotto l'albero di Natale, bellissime bambole e orsi peluche. I miei genitori mi ripetevano sempre che avro' tutto il tempo di essere adulta nella vita e con i giocattoli si gioca solo per un breve periodo della nostra vita. Sono zia di tre bimbi, qualcosa gia' ho trovato sulla pagina di Disney. E impacchettero' tutto nella carta colorata. Per rispettare la loro infanzia.

Books

Grudzień to bardzo klimatyczny czas. Ciepły i piękny, odrobinę melancholijny. Często wybieram wtedy lekkie, rozrywkowe książki. Zatapiam się w bajkowe historie, zupełnie jak dziecko. Królową romansów znalazłam na targu i kartkuję "Amarsi". Słowo "amarsi" ma dwa znaczenia: kochać drugą osobę lub siebie ...

Dicembre e' un mese molto climatico. Caldo e bellissimo, ma anche un po' melancolico. Spesso leggo cose leggere in questo periodo. Affondo nelle favole moderne proprio come una bambina qualsiasi. La regina delle storie d'amore l'ho trovata in un mercatino e adesso sfoglio "Amarsi" ...

Cozy stuff

W aucie mam praktycznie drugą szafę. Czego nie upcham do torebki zostawiam w aucie. I tak plączą się za mną ciepłe szale, czapki, narzutki i pompony ... ;)

Nella macchina ho praticamente un secondo armadio. Le cose che non riesco a mettere dentro la borsa, le lascio in macchina. E cosi viaggiano con me sciarpe calde, cappelli morbidi e altri pom pom ...  

Jak to możliwe że wszystko mieści mi się do tak niewielkiej torebki? To proste! Grudzień to przecież magiczny miesiąc ... ;)

Com'e' possibile che tutto questo entri in una borsa non cosi grande? E' facile! Dicembre e' un mese magico ... ;)



Miłego Grudnia Koty!
Buon dicembre Gatti!


4 comments:

  1. Oj tak grudzień to magiczny miesiąc a szeleszczące prezenty pod choinką cieszą wszystkich. Też nie chciałabym ekologicznego pudła :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Miło mi, że mamy podobną opinię w tych kwestiach ;) super buźka!:)

      Delete
  2. Jako dziecko nie czekałam chyba na nie wiadomo jakie prezenty, ale pamiętam, że na pewno lubiłam kolorowe pisaki, notesy, karteczki (które kiedyś się zbierało. Dziś dbam o to, jak pakuję prezenty, ale wszystkie są w kolorowych opakowaniach i z kokardami nawet. Tak można? :)Czytając Twój post pomyślałam, że... czas zmienić torebkę:)wprawdzie nie będę kupowała nowej, ale swoją obecną granatową zmienię na ciemnoczerwoną. Mam wprawdzie tylko 3 torebki, ale nie z powodu minimalizmu, tylko tyle mi wystarcza, bo jak zacznę chodzić z jedną to chodzę i chodzę i chodzę. Ala zawsze z przyjemnością czytam Twoje posty o torebkach, bo torebki uwielbiam, choć nie mam ich dużo, ale uwielbiam. Tak jak i rękawiczki (których mam ... dużo) i szale i swetry. Życzę ciepłego i radosnego grudnia:) Pozdrawiam:)Piękne zdjęcia i to morze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. !!:) Kokarda na prezencie to podstawa!:) Podziwiam Twoją konsekwencję w wyborze torebki, ja mam do nich słabość (niestety;), ale już z tym nie walczę;) Kocie, to wspaniale że owijasz się ciepełkiem w te zimowe dni,w dodatku tak ładnie ... Życzę radosnej zimy, pozdrawiam i przepraszam za tą spóźnioną odpowiedź ... :***

      Delete