#weekend

15.10.16 PMC 2 Comments


Hej Koty jak minęła Wam sobota? Moja była aktywna. Miałam spotkanie w Pizie ...
Ciao Gatti come avete passato il sabato? Il mio sabato era attivo. Avevo un appuntamento a Pisa ...


na placu gdzie sztuka nowoczesna mieszka z klasyczną ....
sulla piazza dove l'arte moderna coabita con quella classica ...


w mieście gdzie rozpoczęła się wystawa Salvadora Dali ...
nella citta' dove ha inizio la mostra di Salvador Dali ...
 
miałam spotkanie z jednym kotem ...
ho avuto un appuntamento con un gatto ...


oraz w Restuaracji "Bella Napoli" ...
e al Ristorante Bella Napoli ...


Po obiedzie odpoczywałam przy rzece Arno, której nurt po wczorajszych ulewach niósł ze sobą wszystko ...  
Dopo pranzo ho riposato vicino all'Arno, che dopo le piogge di ieri portava con se' un po' di tutto ...


liście wydałymi się posiadać palce ...
le foglie mi sembravano avere le dita ...

a drzewa żyły ...
e gli alberi le vene ...
  

 Późnym popołudniem pojechałam do drogerii Limoni. Ponieważ jestem posiadaczką platynowej karty w prezencie mam dwa manicury semi i regulację brwi nitką arabską. Póki co wypróbowałam manicure, postawiłam na rubinową czerwień. W drogeriach pierwsze świąteczne zestawy, nie mogłam oprzeć się króliczkom Playboya oraz biologicznemu olejkowi do ciała, włosów oraz twarzy o którym jeszcze napiszę ...

Nel pomeriggio sono andata a Limoni. Siccome possiedo la Platinum Card, in omaggio ho due manicure semipermamenti e regaloziane delle sopracciglia con filo arabo gratis. Oggi ho fatto le mani colore rosso rubino, niente male!:) Nelle profumerie si possono gia' trovare le prime confezioni natalizie, non potevo dire di no ai coniglietti di Playboy e a un olio meraviglioso per capelli, corpo e viso, del quale Vi parlerò la prossima volta ...
  
Czy Wasza sobota była równie przyjemna?:) 
Anche il Vostro sabato era piacevole ?:)

2 comments:

  1. Lew i kot to na pewno bohaterowie sesji zdjęciowej :)a poza tym piękna jesień. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Lew czyli kot, kot czyli mały lew:)

      Delete