Sunny autumn day

24.9.16 PMC 4 Comments


Witajcie w pierwszy weekend jesieni!:) Mam nadzieję,że miło spędziłyście dzień. Ja rano pojechałam do słonecznej Pizy. Wyruszyłam przed siebie, a światło wydało mi się być magiczne ...

Buongiorno nel primo weekend di autunno!:) Spero che abbiate passato bene la giornata. Io stamattina sono  andata a Pisa. Sono uscita di casa e la luce oggi mi e' sembrata magica ...

  
Dotarłam do miasta. Jak zawsze zachwyciły mnie witryny Antykwariatów ... 
Ho raggiunto la citta'. Come sempre mi sono piaciute quasi tutte le vetrine degli Antiquari ...



 
I błękitne dziś Arno ...
E l'Arno oggi azzurro ...




 
Jakiś Anioł zgubił w Pizie trampki! ;)
Qualche Angelo ha perso i suoi snickers! ;)

 
Pozdrowiłam drugą Krzywą Wieżę w Pizie, przy kościele św. Michela, mniej znaną od tej na Piazza dei Miracoli. Ta również jest piękna i krzywa, choć mniej oblegana i doceniana przez turystów.

Ho salutato anche un'altra Torre Pendente a Pisa, meno conosciuta, vicino alla chiesa di San Michele. Anche questa torre e' bellissima e storta, anche se meno apprezzata dai turisti.

Postanowiłam obejść ją z każdej strony ;).
Ho deciso di vederla ad ogni parte ;).


  
Kilka metrów od Wieży, w Centrum Kulturalnym SMS trwa wystawa sztuki współczenej. Ajajaj. Uważaj, nie usiądź przez przypadek na eksponacie! ;)

Molto vicino alla Torre, nel centro culturale SMS possiamo vedere una mostra di arte contemporanea. Ajajaj. Stai attento a non sederti per caso su qualche opera! ;)

  
Kanapki z sosem kawiorowym i szynką są absolutnym "must have" każdego mieszkańca Pizy. Smakują jeszcze lepiej w przyjemnym w cieniu drzew ...

I panini con salsa di caviale e prosciutto sono il "must have" di ogni Pisano. Hanno un sapore ancora piu' buono se vengono mangiati all' ombra degli alberi ...



Pamiętajcie: La vita e' bella!:)
Ricordate: La vita e' bella!:)

4 comments:

  1. Piękne zdjęcia:) aż mi się jakaś wycieczka do lasu lub na piknik zamarzyła. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, proszę pamiętać o kanapkach!;)

      Delete
  2. Bardzo klimatyczne zdjęcia:)wspaniała reklama Pizy :) Pozdrawiam

    ReplyDelete