My Beauty Box Italia settembre

26.9.16 PMC 0 Comments


Witajcie w poniedziałek! Mam nadzieję, że odpoczęłyście w weekend i jesteście gotowe zmierzyć się z nowym tygodniem. W piątek dotarło do mnie My Beauty Box na miesiąc wrzesień. Tym razem w pudełku znajdziemy kosmetyki toskańskiej marki spod Sieny: Bottega Verde, którą na pewno znają Czytelniczki mojego bloga. Muszę przyznać, że ponad rok nie zamawiałam nic od Bottegi Verde i ucieszyłam się, że te naturalne kosmetyki dotarły do mnie w inny sposób;). Wszystkie już wypróbowałam, niektóre znałam, mam dwa nowe odkrycia ...

Buongiorno di lunedi! Spero che Vi siate riposate durante il weekend e siate pronte ad attraversare tutta la settimana. Venerdi scorso mi e' arrivato My Beauty Box per il mese di settembre. Questa volta nella scatola troveremo i prodotti di una marca toscana, di Siena: Bottega Verde. Le lettrici del mio blog lo conoscono gia'. Devo ammettere che da un anno non ordinavo piu' prodotti di BV e sono contenta che mi siano arrivati in un altro modo;). Tutti i cosmetici li ho gia' provati, alcuni li conoscevo da prima, ma ho due nuove scoperte ...

Krem do twarzy oraz żel do mycia twarzy z olejkami Argan
Crema visto antieta' e Detergente viso setificante, Argan del Marocco

Znałam obydwa kosmetyki, bardziej do gustu przypadł mi krem, ale żel do mycia twarzy też jest całkiem niezły. To bardzo lekkie kosmetyki z efektem anti age, delikatnie wygładzają skórę i pięknie pachną. Żel jest super wydajny i starcza na długo, a krem szybko się wchłania i nakładam go na noc.

Conoscievo gia' prima tutti e due questi cosmetici. Mi e' piaciuta di piu' la crema viso, ma anche il gel detergente non e' male. Sono cosmetici leggeri con effetto anti age, lisciano la pelle e hanno un bellissimo profumo. Il gel e' molto efficace e bastera' per tanto tempo,la crema invece si assorbe velocemente e la metto sempre la sera prima di dormire.

Olejek do włosów z kaszmirem
Olio sublime, Keratina e Cachmere

To mój pierwszy hit z tego pudełka: olejek do włosów. Kosmetyk jest w szklanej buteleczce, wyposażony w miękką i wygodną pompkę. Mam włosy ciężkie, nigdy ich nie farbowałam. Zwykle odżywki do włosów bardzo mi je obciążają, a po nałożeniu olejku suszą się godzinami. Ten olejek jest zupełnie inny. Nadaje włosom lekkość, nie obciąża ich i już trzy kropelki starczą na nawilżenie, odżywienie oraz wygładzenie włosów pół długich. Bardzo fajny kosmetyk, myślę że sprawdzi się również przy włosach przesuszonych lub zniszczonych.

E' il mio primo hit di questo box: olio per i capelli. Questo cosmetico e' in una bottiglia di vetro, con una pompa morbida e comoda da usare. Ho capelli densi e pesanti, non li ho mai tinti. Normalmente tutti i balsami, maschere o altri cosmetici appesantiscono i miei capelli e percio' asciugarli dura ore. Questo olio e' molto diverso. Dona ai capelli leggerezza senza appesantirli. Solo tre gocce bastano per lisciare, idratare e nutrire capelli di media lunghezza. E' un prodotto ottimo, penso che sara' anche molto buono per i capelli secchi o sciupati.

Krem do ciała z różowym pieprzem, szampon z ekstraktem z nasion lnu,  odświeżający, aloesowy żel do ciała 
Crema corpo: Pepe rosa, Shampoo: Semi Lino, Gel rifrescante: aloe

Zużyłam kilka butelek tego szamponu z ekstraktem z lnu: ma perłowy kolor i wyraźnie wygładza strukturę włosa. Z serii z różowym pieprzem, miałam krem do rąk i przepięknie pachniał, podobnie jak ten krem do ciała. Aloesowego żelu do ciała nie znałam, ma bardzo wyraźny i rześki zapach, delikatnie schładza przegrzaną skórę ciała.

Nella mia vita ho finito tantissime bottiglie di questo shampo ed ero sempre contenta. Ha colore perla e in modo evidente liscia la struttura del capello. Della serie con pepe rosa ho avuto la crema mani: aveva un bellissimo profumo, come questa crema. Il gel rifrescante per il corpo non lo conoscevo, ha un profumo abbastanta forte e fresco, rinfresca leggermente e sgonfia la pelle scaldata.

Maskara "Volume Maxi"
Mascara "Volume Maxi" con estratto di Tiglio


Z dużym dystansem podchodzę do naturalnych kosmetyków do makijażu ... ALE ten tusz do rzęs jest świetny. Wyposażony w grubą, okrągłą szczoteczkę ewidentnie pogrubia rzęsy, delikatnie je podkręcając. Nie obsypuje się, nie uczula. Jest wygodny w aplikacji, absolutnie może konkurować z tuszami do rzęs ekskluzywnych marek. Zresztą zobaczcie same: ;)

Con una grande distanza uso prodotti naturali per il make up ... Ma questo rimmel e' fantastico. Ha una spazzola rotonda e larga, volumizza le ciglia in modo molto evidente e le solleva leggermente. Non lascia tracce, non da allergie. E' comodissimo da usare e puo' tranquilamente fare concorrenza alle grandi marche. Guardate da sole: ;)

Miłego tygodnia i niech moc natury będzie z Wami! ;)
Buona settimana e che la forza della natura sia con Voi! ;)   

:)

0 comments commenti: